Česká pojišťovna spustila nové on-line služby pro klienty

Česká pojišťovna dnes na svých stránkách oficiálně spustila speciální sekci Služeb klientům. Tím se stává pojišťovnou s nejširším portfoliem tuzemského online klientského servisu a v podstatě nepřetržitou provozní dobou. Prodejem produktů přes internet a rozvojem online služeb se zabývá již 11 let a v obou kategoriích stojí na špici českého pojistného trhu.

Z posledního průzkumu, který si Česká pojišťovna nechala vypracovat na poli klientského servisu, vzešla potřeba jednoduchosti a ještě snadnější dostupnosti jejích produktů i služeb. Neustále sbíráme podklady a připomínky našich klientů, z nichž vyplynul požadavek, aby stejně rychle, snadno a pohodlně, jak pojištění uzavírají, je i v jeho průběhu mohli upravovat, hlásit změny, či posílat nejrůznější žádosti. Proto jsme k online hlášení pojistných událostí, plateb pojištění, či „knize přání a stížností“ přidali balíček dalších služeb, říká úvodem Pavel Řehák, náměstek generálního ředitele pro služby klientům. Mezi ně patří například hlášení změn nejrůznějších osobních údajů, forem placení, změn údajů o pojištěném vozidle, či žádosti o zaslání daňových dokladů nebo vrácení přeplatku pojistného. V praxi si to můžete vyzkoušet zde http://www.ceskapojistovna.cz/…smlouve.html

Klientská sekce internetových stránek České pojišťovny doznala také mnoha vizuálních a navigačních změn. Vsadili jsme na nové a logičtější uspořádání stránek. Už dříve jsme poskytovali na internetu velké množství služeb, ale pro klienta nemusely být přehledné a jednoznačně srozumitelné. Nyní se podle jednoduchých odkazů dostane přímo na obsah stránky, který se týká jeho požadavku a provedení změny je otázkou pár desítek vteřin, doplňuje Michael Knapp, ředitel odboru přímých kanálů ČP.

Veškeré služby, které jsou poskytovány přes internet, vyžadují velkou míru důvěry ze strany klientů. Proto je ochrana informací umožňujících identifikaci osob, například jméno, adresa, telefonní a rodné číslo nebo e-mailová adresa, či dokonce informace o finančních záležitostech, prioritou. U všech online operací se důkladně zaměřujeme na ochranu klientských dat, portfolio našeho informačního, prodejního či samoobslužného servisu je vždy adekvátně zajištěno. Ruku v ruce, jak se vyvíjejí další služby online, pracujeme i na jejich bezpečnosti, doplňuje Zdeněk Kaplan, námětek ČP pro informační technologie.

Také nové funkcionality webu ČP jsou zabezpečeny, vždy se ověřují údaje klienta z jeho smlouvy – číslo, datum narození, identifikační údaje vozu…a systém vygeneruje dvě kontrolní otázky. Pokud by klient odpověděl třikrát neúspěšně, jsou veškeré možnosti změn zablokovány. Novou internetovou aplikaci Služeb klientům v rámci desetidenního pilotního provozu úspěšně využilo již více než tisíc klientů.