Česká pojišťovna nově umožňuje sjednání cestovního pojištění přes chytré telefony

[Tisková zpráva] Originální aplikace „Pojišťovna“ má nové funkčnosti – uzavření cestovního pojištění je nyní doslova hračkou

Česká pojišťovna rozšířila možnosti použití své mobilní aplikace „Pojišťovna“ také na oblast cestovního pojištění. Po motoristech, kteří výhod „Pojišťovny“ využívají již od poloviny března, se tak nyní aplikace otevírá opravdu všem. Rozšířený modul „Pojišťovny“ přináší tři nové důležité funkčnosti, a to právě v souvislosti s pojištěním pro krátkodobé i dlouhodobé cestování:

-    sjednání nového cestovního pojištění,

-    prodloužení stávajícího cestovního pojištění,

-    zobrazení elektronické verze kartičky cestovního pojištění.

„Rozšířením aplikace pro chytré telefony pokračujeme v trendu výrazného zjednodušování služeb klientům. Jsem přesvědčená, že možnost sjednat si snadno doslova kdykoli a odkudkoli cestovní pojištění představuje ideální řešení pro ty cestovatele, kteří se nechtějí zdržovat papírováním a vyhovuje jim plně elektronická komunikace,“ říká Hana Kovářová, vrchní ředitelka Úseku marketingu České pojišťovny.

Cestovní pojištění České pojišťovny lze nyní prostřednictvím aplikace sjednat ve třech jednoduchých krocích, a to buď zadáním všech parametrů podle vlastního uvážení, nebo s využitím přednastavených balíčků z tzv. šablon. Ty byly připraveny s ohledem na klienty nejčastěji využívané typy cest. Jde tedy například o balíčky s názvem „K moři“, „Turistika a poznání“ či „Sport“. I parametry předdefinovaných balíčků však mohou klienti dle svých preferencí editovat a měnit a rozšiřovat je například o připojištění. Samozřejmostí aplikace je pak možnost vytvoření vlastní šablony třeba pro každoroční rodinnou dovolenou.

Aplikace „Pojišťovna“ umožňuje uzavřít cestovní pojištění také pro více účastníků či skupiny. Po zadání základních údajů si klienti dále volí pojištěná rizika (např. pojištění léčebných výloh, zavazadel, právní ochrany, opuštěné domácnosti, odpovědnosti apod.) a jejich pojistné limity či jednoduše zvolí přednastavený cestovní balíček.

„Mezi nové funkčnosti aplikace patří i možnost uložit si pro potřeby cestovního pojištění nejen vlastní profil s požadovanými informacemi, ale také údaje členů rodiny, kamarádů nebo kolegů, s nimiž na cesty vyrážíte nejčastěji. Jestliže přes aplikaci sjednáte cestovní pojištění i pro ně, a uvedete také jejich mobilní telefonní čísla, automaticky jim přijde informační SMS o uzavření pojištění s číslem pojistné smlouvy,“ vysvětluje Hana Kovářová.

Výhodou „Pojišťovny“ je propracovaný systém, který při sjednání pojištění minimalizuje datové přenosy. Veškeré funkčnosti jsou uloženy v telefonu a ten se připojuje k internetu pouze v případě odesílání a přijímání finálních dat. Není tedy třeba se obávat vysokých účtů za telefonní služby. Uhradit sjednané cestovní pojištění lze přes mobilní aplikaci „Pojišťovna“ ve dvou režimech – prostřednictvím standardní on-line platby kartou nebo převodem z účtu. Aplikace „Pojišťovna“ je vytvořena pro telefony s operačním systémem Apple (iOS) a Android.

„Pojišťovna“ – první mobilní aplikace pro reálnou pomoc při nehodě, pro nahlášení pojistné události a její snadnou likvidaci, uspěla v anketě Mobilní aplikace roku 2011 a zvítězila v kategorii Peníze a nakupování. Umístila se také v první desítce třetího dílu soutěže AppParade.