ČP Leasing, sedmička českého leasingového trhu, mění značku na Credium

Praha 24. dubna 2006 – Společnost ČP Leasing se mění v Credium, společnost moderní, seriozní a dynamickou. Změna názvu je spojena se změnou vlastníka, kterým se stala v srpnu loňského roku významná francouzská společnost Sofinco S.A. Cílem společnosti, zastřešené novou značkou Credium, je na českém trhu pokrýt financováním dopravní techniky kompletně celý trh, intenzivněji se zaměřit i na financování ojetých vozů a rozšířit aktivity na nejširší spektrum spotřebitelského financování.

Za své devítileté působení na českém trhu si ČP Leasing vybudovala ve vysoce konkurenčním prostředí pevné postavení v první desítce největších leasingových společností. Dnes je u dealerů a fleetových zákazníků považována za vysoce respektovanou společnost a profesionálního partnera pro naplňování jejich obchodních cílů. Společnost poskytuje finanční služby pro fyzické osoby, podnikající i nepodnikající, a právnické osoby. Prostřednictvím ČP Leasing lze financovat nová a ojetá osobní i nákladní vozidla. Mezi produkty patří finanční a operativní leasing, splátkový prodej a spotřebitelské ú­věry.

Od léta loňského roku je 100% vlastníkem společnosti významná francouzská společnost Sofinco S.A., která je dceřinou společností čtvrté největší světové finanční skupiny Crédit Agricole.

„Díky spojení se společností Sofinco jsme se stali členem jedné z největších finančních skupin na světě. To je pro naše klienty ta nejlepší záruka stability a prvotřídní kvality služeb. Stává se z nás univerzální finanční společnost, která umí naslouchat a inovovat. Chceme, aby nás klienti i nadále považovali za seriózní a dynamickou společnost, se kterou se vyplatí spolupracovat,“ řekl Luděk Keltyčka, předseda představenstva a generální ředitel společnosti. „V budoucnu se chceme zaměřit na zkvalitnění dosavadních produktů a služeb, například výrazným zkrácením procesu schvalování obchodních případů nebo rozšířením nabídky pojištění od více pojišťoven. Vedle financování nových vozů se chceme intenzivněji zaměřit na trh s ojetými vozy. Rozšiřujeme své aktivity také na nejširší spektrum spotřebitelského financování, jehož konkrétní podoba se připravuje,“ dodal Luděk Keltyčka.

Vznik názvu nové společnosti prošel dlouhým procesem. Nové jméno má být seriózní, moderní, lehce vyslovitelné a samozřejmě evokující finanční společnost. Všechny tyto nároky „Credium“ splňuje. Změnil se samozřejmě i vizuální styl. Logo Credium je kombinací modré a zelené barvy, které jsou ve finanční sféře unikátní. Již jen díky této kombinaci barev mohou klienti značku snadněji identifikovat. Součástí loga jsou tři tečky, které nejenže evokují mince, ale odkazují na hlavní oblasti zájmu společnosti – leasing, úvěry a pojištění.

O úspěšném fungování společnosti na českém trhu svědčí její výsledky. I přes všeobecnou stagnaci trhu a pokles v některých komoditách si společnost udržela svou sedmou pozici na českém leasingovém trhu. Za poslední účetní období zaznamenala zisk ve výši 120 mil. Kč a celková aktiva dosáhla k 31.12.2005 výše 8 mld. Kč. Velmi úspěšně vstoupila společnost i do roku 2006 již s novým vlastníkem, o čemž vypovídá vynikající výsledek produkce za první kvartál ve výši 1,13 mld. Kč v pořizovacích cenách bez DPH při meziročním nárůstu produkce o 50 %.