COFIDIS rozšiřuje produktové portfolio o klasický úvěr

[Tisková zpráva] Společnost COFIDIS, specialista na poskytování spotřebitelských úvěrů na dálku, doplňuje své stávající produktové portfolio o klasický úvěr. Vychází tak vstříc klientům, pro které je nízká měsíční splátka nejdůležitějším kritériem při výběru úvěru.

„Doposud jsme nabízeli pouze úvěry revolvingového typu, které dávají klientům flexibilitu splácení, umožňují opakované čerpání na základě jedné smlouvy či stálou a přitom bezplatně vedenou finanční rezervu,“ říká Jaroslava Glaserová, obchodní ředitelka společnosti COFIDIS.

Tím, že revolvingový úvěr není časově omezen, minimální měsíční splátka nemůže být tak nízká jako je tomu u klasického úvěru.

„Nyní mají naši klienti možnost vybrat si úvěr podle svých potřeb. Nový klasický úvěr je jednoduchý, zcela transparentní produkt s předem stanoveným pevným počtem splátek. Všechny naše úvěry jsou samozřejmě i nadále bez poplatků za vyřízení či vedení úvěru,“ dodává Jaroslava Glaserová.

Nový produkt bude v průběhu června podpořen TV kampaní s upraveným TV spotem, inzercí v tisku a internetovou kampaní. TV spot připravila agentura Konektor.