ČMSS má pro nové klienty smlouvu o stavebním spoření zdarma

Českomoravská stavební spořitelna vstupuje do závěru roku s nabídkou přinášející novým klientům smlouvu zdarma. Nabízí přitom mimořádné parametry stavebního spoření jako jeden z nejvýhodnějších spořicích produktů na trhu.

Běžným bankovním spořicím produktům se stavební spoření vyrovná již základním úročením vkladů a celkovou roční efektivní úrokovou mírou je jednoznačně předčí. Právě dnes jsou nejlepší podmínky pro to, aby i ti, kteří tento atraktivní finanční produkt ještě nevyužívají, začali spořit, zdůrazňuje v této souvislosti místopředseda představenstva ČMSS Manfred Kolller.

Zvýhodnění a bonusy, připravené pro závěr roku, oslovují jak potenciálně nové klienty, tak přináší výhody i klientům, kteří s Liškou spoří nebo spořili. Atraktivní produkt tak získává ještě na větší přitažlivosti. Prvotní smlouva zdarma: Až do 31. prosince 2009 mají ti, kteří s Liškou ještě nikdy nespořili, uzavření prvotní smlouvy o stavebním spoření ZDARMA (platí pro maximální výši cílové částky 150 000 Kč).

Počáteční vklad 30 000 Kč na prvotní smlouvu zhodnotíme 10 procenty: Stačí u ČMSS uzavřít do 31. prosince 2009 prvotní smlouvu o stavebním spoření s cílovou částkou minimálně 300 tisíc korun, do 31. března 2010 vložit 30 tisíc korun.

Prémie k finančnímu programu Liška plus až 1500 Kč: Při uzavření následné smlouvy o stavebním spoření, ale i při uzavření prvotní smlouvy, do 31. prosince 2009 v rámci finančního programu Liška plus (slučuje výhody stavebního spoření ČMSS a penzijního připojištění ČSOB) může klient získat na stavební spoření prémii až 1500 korun. Výše prémie odpovídá 50% úhradě za uzavření smlouvy o stavebním spoření při cílové částce 300 tisíc korun. Navíc ke každé smlouvě uzavřené v závěru roku, a nejde jen o stavební spoření, ale týká se všech produktů v nabídce ČMSS, obdrží klient originální liščí nápoj Red Fox… pro více energie!

Nabídku v závěru roku podporuje ČMSS účinnou komunikační kampaní. Jejím nosným základem je nový televizní spot. Důležitou roli v kampani plní internetová reklama na vybraných serverech. Osvědčenou součást kampaně tvoří rozhlasová reklama, plakáty a další POS materiál.

Smlouvu o stavebním spoření s Liškou mohou zájemci uzavřít u více než 2800 finančních poradců ČMSS a na dalších místech její obchodní sítě.