ČMHB: o hypotéky se lidé nejvíc zajímají ve středu

PRAHA, 16. září 2002 – Kde vás můžu navštívit? Kolik bych musel splácet, kdybych si vzal hypotéku? To jsou nejčastější dotazy, které kladou zájemci o poskytnutí hypotečního úvěru pracovníkům call centra Českomoravské hypoteční banky na modré infolince 0844/1111 74 (od 22. září 844 111 174).

„Modrou linku jsme zavedli letos v květnu. Od té doby počet hovorů neustále roste,“ říká Jiří Eigel, ředitel odboru řízení obchodů a sítí ČMHB a pokračuje: „Lidé se nejčastěji ptají, kde nás najdou a kolik činí splátky u hypotéky. Pokud jde o byty, dotazy se nejčastěji týkají možnosti poskytnutí úvěrů od 0,5 do 1 milionu korun. U ostatních nemovitostí, jde o částky zpravidla vyšší. Nejčastěji se přitom jedná o investice do nové nemovitosti. Další významnou skupinu pak tvoří majitelé rodinných domků, kteří uvažují o rekonstrukci.“

Zájemci o hypoteční úvěr volají do call centra ČMHB nejčastěji ve středu mezi devátou a patnáctou hodinou. Jde především o osoby v produktivním věku od 30 do 40 let, jejichž příjmy se v průměru pohybují od 12 000 do 20 000 korun. O informace se přitom zajímají víc muži než ženy. Průměrná doba hovoru je přibližně 4,2 minuty a ve všední den počet dotazů dosahuje v průměru 32. V sobotu a v neděli lidé volají méně.

Českomoravská hypoteční banka, a. s. je jedinou specializovanou hypoteční bankou v ČR.
V počtu poskytnutých hypotečních úvěrů zaujímá ČMHB první místo na trhu.
Za 1. pololetí roku 2002 poskytla ČMHB 2 460 hypotečních úvěrů v objemu 2,59 mld. Kč.