Cizinci mohou v KB využít specializovaná pracoviště - Foreign Customer Desk (FCD)

Klienti z řad cizinců mohou využít služeb přepážek, které se zaměřují na obsluhu cizinců. V současné době funguje v KB 19 takových specializovaných pracovišť a jejich síť se bude i nadále rozšiřovat. 5 těchto specializovaných přepážek je cizincům k dispozici v Praze, dále jsou v každém krajském městě. Přehled všech pracovišť je dostupný na webové stránce KB, včetně jazyků, které banka na daném pracovišti garantuje.

Cizinci se mohou samozřejmě obrátit také na kteroukoli z 335 poboček KB. Samozřejmostí je komunikace v anglickém jazyce pro telefonní a internetové bankovnictví.

Klienti – cizinci mají k dispozici také souhrnnou tištěnou informativní brožuru o nabídce KB, a to v jazyce anglickém, francouzském a německém. Tato brožura je k dispozici jak na všech pobočkách KB, tak jí rovněž lze na vyžádání zaslat poštou či v elektronické podobě.

Veškerá smluvní dokumentace KB je už převedena do angličtiny a banka v současné době připravuje francouzskou a německou verzi těchto dokumentů. Cizincům můžeme nabídnout všechny produkty KB, a to na základě sjednocených a zjednodušených metodických pravidel, zejména dáváme více prostoru nabídce produktů cizincům, kteří v ČR mají trvalý pobyt nebo zde pracují či studují, uvádí André Léger, výkonný ředitel pro marketing KB.

Pro zahraniční klientelu vytvořila KB také specializovanou stránku na svém webu. Na této stránce je k dispozici přehled produktové nabídky a poskytuje rovněž praktické informace týkající se bankovních služeb – například: za jakých podmínek má cizinec nárok na státní podporu stavebního spoření, jak se vyznat ve výpisu z účtu, jaké doklady přinést s sebou na pobočku, jaký formulář vyplnit… a mnoho dalších rad a návodů.

Marie Petrovová
Tisková mluvčí KB