CitiBusiness: Včasné otevření účtu ušetří 15 tisíc korun

Malé a střední firmy, které se rozhodnou otevřít u Citibank, a.s. do 31. ledna 2005 účet spadající pod prodejní značku CitiBusiness, mohou ušetřit 15 tisíc korun. Přesně do této částky jim banka bude dotovat poplatky za vybraný balíček služeb.

Zvýhodněná nabídka se týká i úvěrů. Pokud klient požádá o úvěr do 31. ledna 2005, neúčtuje banka poplatek za schválení a navíc poskytne vedení účtu po dobu jednoho roku zdarma.

Obsluha malých a středních firem nabízená pod prodejní značkou (brand) CitiBusiness patří ke klíčovým oblastem podnikání, na něž se chce Citibank, a.s. zaměřit ve své nové strategii rozvoje.

V současné době zaznamenáváme meziroční nárůst objemu úvěrů o padesát procent. Na příští rok plánujeme růst až o 55 procent, uvedl obchodní ředitel CitiBusiness Ladislav Kročák. V oblasti jsme zaznamenali nárůst o 36 procent a na rok 2005 plánujeme nárůst o 44 procent, do­dal.

Banka hodlá tento klientský segment podpořit také otevřením dvou nových center, které budou zaměřeny pouze na malé a střední podniky. První plánuje otevřít na jaře příštího roku, druhé v pololetí v Liberci a Olomouci.

Citibank, a.s. nabízí kompletní škálu produktů pro malé a střední firmy. „Mimořádně výhodné jsou služby pro mezinárodní platební styk. Všechny příchozí platby ze zahraničí jsou totiž u Citibank poskytovány zdarma,“ zdůraznil Kročák.

Mezi výjimečné produkty patří i věrnostní kontokorent ve výši až 500,000 Kč. Firmy je mohou získat již po 6-ti měsících vedení účtu, a to na základě finančních toků na účtu bez nutnosti finanční analýzy. Tento úvěr od základu mění pravidla bankovnictví neboť dokumentaci predkládá banka a schvaluje ji klient.

Výjimečný na trhu je také malý provozní úvěr poskytovaný bez zajištění až do výše 1,35 miliónu korun. Je charakteristický zjednodušenou dokumentací a rychlým vyřízením do 48 Hodin. Samozřejmostí je aktivní pomoc klientovi ze strany bankovního konzultanta při zpracování potřebné dokumentace.

U úvěrů neúčtujeme žádnou závazkovou provizi, což je stále na českém trhu ojedinělé, klient tak platí jen za prostředky, které skutečně vyčerpal, dodal Kročák.