Citibank: První výherkyně poletí do New Yorku

Byl to nad očekávání skvělý nákup, když paní Zuzana v květnu zaplatila v obchodním centru svou kreditní kartou Citibank. Teď se totiž díky tomu podívá do New Yorku!

A co víc – poletí tam spolu se svým manželem na prodloužený víkend a ještě dostane od Citibank do kapsy sto tisíc korun na nákupy. To všechno díky vítězství v soutěži I Love New York.

O co šlo? Stačilo od května do července zaplatit v jakémkoli obchodě kreditní kartou Citibank a zkontrolovat, zda se konečné čtyřčíslí účtenky shoduje s posledními číslicemi karty. Paní Zuzaně se to podařilo jako první a je to ona, kdo díky tomu získal hlavní výhru.

“Poletím s manželem a moc se těším, že si víkend společně užijeme. Máme doma totiž osmiměsíční dvojčata a v poslední době jsme se nikam moc nedostali. Rodiče se ale o děti určitě skvěle postarají,” svěřila se s prvními dojmy paní Zuzana. V New Yorku se podívá určitě do obchodů s módou, ale nejvíc se těší na návštěvu metropolitního muzea. “Při své první cestě do New Yorku jsem tam nestihla zajít,” svěřila se při přebírání ceny paní Zuzana. A co udělá až se vrátí do Prahy? “Bude mě asi čekat nákup, no a platit budu kreditní kartou Citibank. Dělám to tak běžně, jsem s ní velmi spokojená,” doplňuje paní Zuzana.

Na kreditní kartě Citibank si nejvíce cení jejího dlouhého bezúročného období a rovněž toho, že má nepropracovanější systém ochrany a péče o klienta. Citibank přitom kromě vlastní kreditní karty přichází na trh i s partnerskými kartami, které umožňují čerpat i další výhody.

Paní Zuzana není jediným majitelem kreditní karty Citibank, na kterou se usmálo štěstí. V pravidlech soutěže o zájezd pro dvě osoby do New Yorku se stotisícovou prémií sice bylo, že vyhrává pouze ten, kdo jako první splnil veškeré její podmínky. Citibank se ale rozhodla, že odmění všechny majitele kreditních karet, kteří naplnili soutěžní pravidla. Šest dalších šťastných majitelů kreditní karty Citibank tak získá vedlejší cenu – budou moci užít prodloužený Wellnes víkend pro 2 osoby v jednom z nejkrásnějších lázeňských měst Třeboni.

Citibank počítá s tím, že i nadále bude prohlubovat své vztahy s kliety a pořádat pro ně podobné soutěže o atraktivní odměny. “Nabízíme klientům špičkové služby a touto cestou jim chceme poděkovat za to, že si tyto služby vybrali. Náš vztah není jen chladným obchodem, naším cílem je odměňovat loajální zákaníky a posilovat tak emocionální vazby,” říká marketingová manažerka kreditních karet Citibank Renata Pixová a dodává: “V budoucnosti plánujeme pokračovat v těchto aktivitách, připravujeme další zajímavé marketingové soutěže.”