Citibank a.s. získala Cenu časopisu Global Finance za rok 2007 určenou pro nejlepší internetovou banku pro podnikové a institucionální klienty

Citibank a.s., člen finanční skupiny Citi, dnes oznámila, že získala Cenu časopisu Global Finance za rok 2007 určenou pro nejlepší internetovou banku pro podnikové a institucionální klienty v České republice.

Karin Flinspach, ředitelka divize Global Transaction Services Citibank a.s. k ocenění uvedla: „Jsme velice rádi, že Citibank a.s. získala toto ocenění časopisu Global Finance. Jakožto leader a novátor v oblasti globálního bankovnictví a služeb Online Treasury Management stojí společnost Citi v popředí rozvoje integrovaných služeb podnikového a institucionálního bankovnictví a řešení pro Treasury Management prostřednictvím internetu, například CitiDirect® Online Banking a TreasuryVisionSM, díky nimž dokážeme plnit zvyšující se požadavky klientů na integraci, efektivitu a kontrolu, a to v lokálním, regionálním i globálním měřítku.“

Společnost Citi získala tuto prestižní cenu v 66 zemích celého světa včetně sedmi zemí v regionu střední a východní Evropy: v Bulharsku, České republice, Maďarsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku a na Ukrajině.

Společnost Citi dále získala několik regionálních cen, například za nejlepší investiční management v Asii, Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Latinské Americe a v Severní Americe; cenu za nejlepší informační zabezpečení v Latinské Americe; cenu za nejlepší pracoviště pro Online Cash Management ve střední a východní Evropě, v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Latinské Americe a v Severní Americe; a cenu za nejlepší obchodní finanční služby ve střední a východní Evropě a v Latinské Americe. Celkem tak získala společnost Citi 79 cen.

Oceněné společnosti byly vybrány z užší skupiny nominované špičkovou hodnotící komisí tvořenou zástupci Tata Consultancy Services Ltd. Konečný výběr vítězů v prvním kole provedli redaktoři časopisu Global Finance. Vítězné banky byly vybrány na základě následujících kritérií: strategická schopnost získávat a obsluhovat zákazníky on-line, úspěšnost při přesvědčování klientů, aby využívali webové nabídky, růst on-line zákazníků, šířka nabídky produktů, důkazy o konkrétních výhodách získaných v rámci internetových iniciativ a design a funkčnost webových stránek.

Časopis Global Finance, který v roce 2007 slaví své 20. výročí založení, má 50 000 předplatitelů a více než 284 000 čtenářů ve více než 158 zemích.