České radiokomunikace mají nového ředitele marketingu

(Praha, 1. února 2005) – Miroslav Semrád (35) nastoupil k 1. 2. 2005 na pozici ředitele marketingu společnosti České radiokomunikace. M. Semrád do ČRa přišel z Českého Telecomu, kde působil jako ředitel pro produktová řešení. V ČRa se chce věnovat především orientaci na koncové zákazníky ve vztahu k novým službám, které společnost nabízí.

Mám velmi dobrý přehled o internetovém a telekomunikačním trhu z pohledu marketingu, prodeje a technologií. Proto jasně vidím vysoký potenciál Českých radiokomunikací jako jedné z vůdčích společnosti v oblasti telekomunikací, uvedl Miroslav Semrád. Dodal, že ČRa nemusí být veřejnosti známé pouze jako firma, která patří mezi přední společnosti v oblasti telekomunikačních technologií. Musíme se především profilovat jako společnost, která klade důraz na zaměření směrem k zákazníkům, dodal ředitel Semrád.

Miroslav Semrád dále před příchodem do ČRa pracoval jako Corporate Solutions manager (Eurotel Praha s.r.o.) a ředitel vývoje a distribuce (Datasys s.r.o.). Má mimo jiné znalosti a zkušenosti z oblasti produktového marketingu, projektového řízení a systémové integrace podpořené velmi dobrou znalostí IT a TELCO trhu.

České radiokomunikace, a. s.