Česká spořitelna zaostřila na mobilní bankovnictví: spouští aplikaci pro iPhony vč. platby složenek a připravuje mobilní platby pro iPhony

[Tisková zpráva] Česká spořitelna nabízí přístup k účtu pomocí mobilního bankovnictví. Díky aplikaci pro iPhone klienti zaplatí jako první v ČR chytrým telefonem i složenky

– Česká spořitelna jako inovativní banka v ČR připravuje novinku – mobilní bezkontaktní platby pro iPhone jako navazující krok na bezkontaktní platby kartami. Pomocí karty v mobilu klienti zaplatí v obchodech jednoduše bezkontaktně

Od 25. února 2012 budou moci klienti České spořitelny – majitelé iPhonů spravovat a kontrolovat své finance pomocí mobilu, navíc jako první v ČR mohou zaplatit i složenky. Stačí, když budou mít aktivovanou službu SERVIS 24 Internetbanking a zdarma si stáhnou aplikaci SERVIS 24 Mobilní banka, dodanou spol. Cleverlance Enterprise Solution, prostřednictvím App Store. 

„Chytrý mobil má v České republice už přes 20 % uživatelů mobilních telefonů. Mobilní bankovnictví, díky němuž mají klienti banku ve svém mobilu, je jedna z nejrychleji se rozvíjejících oblastí, na kterou nyní reagujeme a zároveň ji obohacujeme. Přinášíme totiž novinku ve světě mobilního bankovnictví v ČR, a to skenování složenek a jejich úhradu přes iPhone,“ uvedl David Lorenc ředitel přímého bankovnictví České spořitelny.

Přes SERVIS 24 Mobilní banka klienti mohou skenovat a zaplatit složenku (aplikace jednoduše převede číselné údaje na složence během okamžiku do platebního příkazu, který klient pouze potvrdí), zadávat jednorázové příkazy, prohlížet si transakční historii nebo zůstatek na účtu, kontaktovat přímo ČS, vyhledat nejbližší bankomat nebo pobočku České spořitelny a zjistit její otevírací dobu. Bezpečnost mobilní aplikace je zajištěna pomocí několika vzájemně se doplňujících komponentů – klientského čísla (u prvního přihlášení), hesla, bezpečně zašifrované komunikace mezi mobilním zařízením a bankou, propojení unikátního výrobního čísla přístroje s účtem klienta a také 

nastavení denních a měsíčních limitů pro bankovní operace.

Přímé bankovnictví České spořitelny využívá více než 1,4 milionu klientů, z toho 1,2 milionu klientů využívá internetové bankovnictví SERVIS 24.