Česká spořitelna prodloužila spolupráci s festivalem Pražské jaro o tři roky

[Tisková zpráva] Česká spořitelna prodloužila spolupráci s obecně prospěšnou společností Pražské jaro a bude generálním partnerem stejnojmenného festivalu v následujících třech ročnících, tzn. v letech 2011 až 2013.

-    Česká spořitelna bude generálním partnerem festivalu Pražské jaro i v letech 2011 až 2013

-    Generálním partnerem festivalu je nepřetržitě již od roku 2001

-    Česká spořitelna podporuje řadu projektů z oblasti kultury, sportu, vzdělání, vědy a veřejných a sociálních záležitostí

Součástí Pražského jara je každoročně konaná Mezinárodní hudební soutěž Pražské jaro, ve které se utkávají mladí virtuosové do třiceti let ve hře na různé hudební nástroje. Česká spořitelna je generálním partnerem festivalu i Mezinárodní hudební soutěže Pražské jaro nepřetržitě již od roku 2001.

„Mezinárodní hudební festival Pražské jaro je pro nás stěžejním projektem v oblasti sponzoringu kultury. Podporujeme celou řadu hudebních festivalů, avšak Pražské jaro je v oblasti hudby naší vlajkovou lodí,“ uvedl Tomáš Kolář, ředitel odboru korporátní marketing a sponzoring České spořitelny. „Je pro nás nesmírnou ctí, že jsme dlouhodobě generálním partnerem festivalu, který má téměř sedmdesátiletou tradici,“ dodal Tomáš Kolář.

Česká spořitelna podporuje vedle festivalu Pražské jaro také řadu projektů z oblasti kultury, sportu, vzdělání a vědy či z oblasti veřejných a sociálních záležitostí. Sponzoruje například Českou fotbalovou reprezentaci, Český atletický svaz, seriál závodů na horských kolech Kolo pro život, festivaly Rock for People, Colours of Ostrava či Smetanova Litomyšl, Dny designu v Praze Designblok, Českou katolickou charitu, Nadaci Via, Nadaci Partnerství, Nadační fond Mamma, soutěže pro žáky základních a středních škol Eurorebus a Středoškolská odborná činnost a další.