Česká spořitelna poskytuje zvýhodněné podmínky klientům, kteří utrpěli škody vinou záplav

[Tisková zpráva] Česká spořitelna od dnešního dne poskytuje obyvatelům Moravy a Slezska, kteří utrpěli vinou záplav škody na majetku, zvýhodnění u vybraných produktů a služeb. Cílem je pomoci při zmírňování škod způsobených povodněmi. Zvýhodnění se týká jak klientů z řad obyvatelstva, tak i firem a klientů z oblasti veřejného i neziskového sektoru.

Zasáhla vás povodeň? Můžete vybrat vklady bez sankcí nebo dočasně přestat platit úvěr

Pro občany

  • předčasný výběr z vkladní knížky nebo vkladového účtu

Klientům, kteří byli postiženi povodněmi, Česká spořitelna zajistí přístup k jejich prostředkům uloženým na vkladních knížkách a vkladových účtech bez poplatků za předčasný výběr. Klienti musí být majiteli vkladní knížky nebo vkladového účtu a musí doložit potvrzením z městského/o­becního úřadu, že byli postiženi povodněmi.

  • hypotéky

Česká spořitelna poskytuje šestiměsíční odklad splátek (úroků i jistiny) hypoték klientům, kteří předloží potvrzení od pojišťovny o pojistné události (povodeň), odpustí také poplatek za dodatek pro výše uvedenou změnu. Banka zajistí přímou výplatu pojistného do výše 100 tis. resp. až 300 tis Kč.

  • úvěry

U hotovostních a spotřebitelských úvěrů pro fyzické osoby umožní Česká spořitelna klientům získat úvěr za nejnižší sazbu Prime Rate (hotovostní úvěr 8 %, spotřebitelský úvěr 6,5 %) a odklad splátek o 6 měsíců. 

  • příspěvek z Bonus programu

Každý klient, který je zapojen do Bonus Programu, může přispět do konce července 2010 svými věrnostními body na obnovu postižených oblastí na severu Moravy a ve Slezsku. Česká spořitelna poté přidá k sumě vybrané od klientů ze svých zdrojů stejnou finanční částku. Prostředky budou následně rovnoměrně rozděleny a předány Krajskému úřadu Moravskoslezského kraje, Olomouckého kraje a Zlínského kraje, které jejich použití dále nasměrují tam, kde jich bude nejvíce potřeba (na obnovu školských zařízení, nemocnic, veřejných komunikací apod.)

Pro firmy, veřejný a neziskový sektor

Česká spořitelna posoudí situaci každého postiženého klienta individuálně a je připravena jednat o optimálním řešení, například odkladu splátek na období 6 měsíců. U subjektů, které nejsou našimi klienty, zajistí zrychlené posouzení žádostí o financování.

Zvýhodněné obchodní podmínky pro klienty platí od 20. května 2010 do 31. července 2010. Nabídka platí pro všechny klienty České spořitelny i jiných bank, kteří utrpěli vinnou povodní škody na majetku. Více informací rádi poskytneme ve všech pobočkách České spořitelny a na telefonním čísle 800 207 207.