Česká spořitelna bude odměňovat klienty za platby kartou

Česká spořitelna začne od června připisovat svým klientům body z transakce platebními kartami. V rámci programu, který banka pojmenovala Bonus program, získá od června klient České spořitelny za každých 20,– Kč, které zaplatí prostřednictvím své platební karty, jeden bod. Body se klientům sčítají na zvláštním bodovém účtu a klienti je mohou podle libosti vyměnit za odměny.

„Rozvíjet počet transakcí platebními kartami patří mezi hlavní priority. Klienty, kteří tuto formu placení využívají, chceme odměňovat. Účast v programu je automatická pro všechny držitele osobních platebních karet vydaných Českou spořitelnou,“ řekl Miloslav Křečan, ředitel Kartového centra České spořitelny.

Mezi odměny patří významné slevy u obchodních partnerů České spořitelny, klienti si dále mohou vybrat atraktivní dárky z bonusového katalogu banky: od hodinek přes značkové domácí spotřebiče a spotřební elektroniku až po letenky, dále mohou získat 100% slevy z ročního poplatku za kartu.

Body se klientům průběžně načítají za platby kartou u všech tuzemských i zahraničních obchodníků a za dobíjení mobilního telefonu v tuzemském bankomatu. Přehled o nasbíraných bodech mají klienti prostřednictvím pravidelného výpisu z účtu, dále na Internetu, na obrazovce bankomatu a také prostřednictvím speciální Bonus Linky.

„Jde o první projekt svého druhu v České republice. Program jsme pečlivě připravovali řadu měsíců a vycházeli jsme přitom z obsáhlého dotazování mezi klienty tak, aby podmínky programu vyhovovaly těm nejširším skupinám uživatelů karet,“ uvedl Miloslav Křečan.

Česká spořitelna vydala již více než 2,4 milionu platebních karet a zaujímá tak vedoucí místo na kartovém trhu v České republice. Banka instalovala přes 8 500 platebních terminálů u obchodníků a spravuje síť 1 030 bankomatů, ve kterých mohou klienti kromě výběru hotovosti a možnosti zjistit zůstatek na účtu, také dobíjet mobilní telefony sítě Eurotel.

Vedle rozvoje sítě terminálů a bankomatů dává Česká spořitelna důraz na bezpečnost a pohodlí při platbě kartami. Od 28. dubna 2003 se tak mohou její klienti pojistit pro případ škody, která by vznikla v důsledku neoprávněného používání ztracené či odcizené debetní karty. Jako jediná banka na trhu nabízí Česká spořitelna pojištění, které se vztahuje na transakce provedené v období začínající 72 hodin před koncem dne, ve kterém byla nahlášena ztráta nebo odcizení karty bance. Spoluúčast klienta je nulová.

Klára Gajdušková
Tisková mluvčí
České spořitelny, a.s.