Česká pojišťovna získala cenu za efektivní reklamu Effie

Stříbrnou Effie, prestižní ocenění za efektivní reklamu, získala již podruhé Česká pojišťovna, které patří také druhé místo v absolutním pořadí. Zlatou Effie v kategorii Služby si navíc odnesla dceřiná společnost ČP – eBanka.

Česká pojišťovna je lídrem na českém trhu nejen v oblasti pojištění, ale také v marketingových aktivitách. Stříbrná Effie je důkazem, že ji tak vnímají nejen klienti, ale také odborná veřejnost, řekl Miroslav Řezník, ředitel marketingu České pojišťovny, který cenu Effie 30. října v hotelu Ambasador přebíral.

Do sedmého ročníku soutěže přihlásilo dvaatřicet společností rekordních 69 reklam a kampaní. Nejlepší z nich vybrala porota složená ze zástupců zadavatelů reklamy, komunikačních a mediálních agentur, akademiků, výzkumných společností a odborného tisku.

V soutěži Effie se oceňuje nejen kreativita, ale především výsledky kampaní. Effie spatřila světlo světa v roce 1968. Poprvé ji zorganizovala Americká Marketingová Asociace se sídlem v New Yorku (AMA N.Y.). V roce 1981 ji do Evropy zavedla Německá Asociace Komunikačních Agentur (GWA).

Česká pojišťovna spravuje 14,5 milionu pojistných smluv. Základní kapitál činí 3,4 miliardy korun. Hlavním akcionářem České pojišťovny je společnost CESPO B.V. ze skupiny PPF. Podíl skupiny PPF na základním kapitálu ČP dosahuje 85 procent.