Česká pojišťovna začala likvidovat škody v Praze okamžitě

Praha (19.srpna 2002) – S největším nasazením jsou likvidovány škody z povodňové kalamity, která zasáhla velkou část České republiky. Česká pojišťovna si uvědomuje složitou situaci svých klientů a snaží se jim vyjít maximálně vstříc. Během víkendu tak bylo navštíveno likvidátory České pojišťovny „jen“ na území města Prahy přes 600 povodní postižených podnikatelů, klientů České pojišťovny.
Podnikatelé, kteří mohli být podle informací poškozeni povodní, byli vždy kontaktováni likvidátorem a obchodníkem průmyslového pojištění. Celkem bylo do akce nasazeno 65 dvoučlenných skupin, které koordinovaně postupovaly a pečlivě zaznamenávaly rozsah a míru poškození majetku. V případě, že se zaměstnancům ČP nepodařilo zastihnout postižené osobně, zanechali vždy na viditelném místě vylepené oznámení s telefonními čísly, na kterých je možno si schůzku s likvidátorem dodatečně sjednat.

Přes víkend byly rovněž mapovány škody na majetku občanů, přičemž dnes došlo k výraznému posílení likvidační služby za účelem maximálního urychlení prací na likvidaci hlášených pojistných událostí.

O tom, že akce byla velmi úspěšná, svědčí četné kladné ohlasy ze strany klientů ČP. Snad jen s výjimkou několika z důvodu bezpečnosti uzavřených lokalit (např. část Karlína, malá oblast v Holešovicích a Tróji) tak bylo provedeno celkové zmapování situace na území hlavního města Prahy a může tak být přistoupeno k výplatě záloh. Děkujeme všem klientům ČP za určitou dávku trpělivosti, která je v této nelehké situaci nutná.

Lidé, kteří jsou pojištěni u České pojišťovny, se mohou spolehnout na to, že v případě škody způsobené živelnou pohromnou obdrží odpovídající finanční náhradu. Všichni klienti ČP postižení živelními pohromami si mohou vyzvednout „Oznámení pojistné události“ na kterémkoliv pracovišti České pojišťovny, vyplnit je a odevzdat zpět. V postižených oblastech jsou připraveni přijímat hlášení klientů po telefonu také pracovníci přímo na příslušných agenturách. Klienti by pak měli vyčkat na příchod likvidátora ČP, o jehož návštěvě budou předem vyrozuměni – telefonem, faxem či e-mailem.

Richard Kapsa
ředitel odboru komunikace
Česká pojišťovna a.s.