ČESKÁ POJIŠŤOVNA ZABODOVALA V SOUTĚŽI INTERNET EFFECTIVENESS AWARDS 2006 HNED DVAKRÁT

(Praha, 13. prosince 2006) Pojištění on-line České pojišťovny s videoprůvodcem zvítězilo v kategorii on-line bankovnictví a finance soutěže Internet Effectiveness Awards 2006. Zároveň byla České pojišťovně udělena cena za inovaci. Stala se tak jediným účastníkem soutěže, který zvítězil ve své kategorii a zároveň získal ocenění za inovaci.

„O vítězství v kategorii on-line pojištění se zasloužil zejména nový typ internetové propagace, interaktivní průvodce, první svého druhu u nás, který navázal na televizní reklamu se „známým ředitelem, jdoucím na tenis“. Zábavnou formou vede každého zájemce přes všechna úskalí sjednávání pojištění on-line,“ uvádí Kateřina Segečová, marketingová specialistka internetového prodeje produktů České pojišťovny.

Radost z rychle vyřízené virtuální návštěvy pojišťovny i sjednání havarijního pojištění, povinného ručení, cestovního pojištění, úrazového pojištění nebo pojištění odpovědnosti, které je navíc levnější, než při tradičním sjednání na přepážce, může prožít opravdu kdokoliv, i klient méně technicky zdatný.

Uplatňování nových informačních technologií a modernizace stávajících je důležitým předpokladem úspěchu také v oblasti pojišťovnictví. Proto také Česká pojišťovna jako lídr trhu hodlá poskytovat služby rychleji a komfortněji. Do své internetové nabídky zahrnula vedle možnosti uzavřít pojištění on-line i možnost uhradit následné pojistné, tedy druhé a každé další přes internet. Zájem o nabídky a informace po internetu je velký, o čemž svědčí i měsíční počet návštěv stávajících nebo potenciálních klientů na webových stránkách České pojišťovny, Internet Effectiveness Awards a Ocenění za inovaci uděluje Economia OnLine, multimediální divize vydavatelství Economia. Odborným garantem je Asociace poskytovatelů internetových řešení – Asociace.BIZ. Soutěž Internet Effectiveness Awards hledá již druhým rokem nejefektivnější internetová řešení a její odborná porota složená ze zástupců médií, firem a akademické sféry hodnotí internetové portály, aplikace a systémy.

Česká pojišťovna je největší domácí pojišťovací ústav s tržním podílem, který k 31.12.2005 do­sahoval 36 procent. Má základní kapitál 4 miliardy korun a spravuje přes 13 milionů pojistných smluv. Česká pojišťovna patří do mezinárodní finanční skupiny PPF, která úspěšně spravuje aktiva v hodnotě přibližně 220 mld. Kč. Jediným akcionářem ČP je společnost PPF Group N. V.