Česká pojišťovna přidává k povinnému ručení chytrý mobilní telefon s originální aplikací

[Tisková zpráva] Česká pojišťovna připravila pro letošní podzim zásadní rozšíření 1. Povinného ručení Bez povinností.

Nové povinné ručení Exclusive Plus a Exclusive Max přináší i tříletou garanci ceny

Kromě nových služeb přidává klientům od 10. října při sjednání nových variant povinného ručení Exclusive Plus nebo Exclusive Max automaticky také chytrý telefon Samsung Galaxy Mini s předinstalovanou aplikací „Pojišťovna“. U obou nových variant navíc motoristům garantuje pevnou cenu pojištění po dobu následujících tří let. Česká pojišťovna u nového povinného ručení také rozšířila nabídku pojistné ochrany např. o pojištění střetu se zvěří a navýšila pojistné limity, a to až do výše 150 milionů Kč.

Česká pojišťovna je inovátorem pojistného trhu. Letošní novinky navazují na loňský rok, ve kterém na podzimní trh uvedla 1. Povinné ručení Bez povinností se službou přímé likvidace pro všechny své klienty bezplatně.

Tato doslova revoluce na trhu povinného ručení byla na jaře 2011 doplněna originální aplikací pro chytré telefony s jednoduchým názvem „Pojišťovna“. Tato aplikace umožňuje motoristům bezprostředně po nehodě nahlásit škodu, přiložit potřebnou fotodokumentaci či objednat náhradní vůz. Od 10. října pak současné varianty povinného ručení Start, Standard a Exclusive doplňují další dvě – Exclusive Plus a Exclusive Max.

Klienti, kteří si sjednají jednu z nových variant povinného ručení, získají s pojištěním také chytrý telefon Samsung Galaxy Mini s operačním systémem Android a nahranou aplikací „Pojišťovna“. „Doposud aplikace obsahovala funkce na dokumentaci a nahlášení dopravní nehody, mapu poboček nebo možnost sjednání cestovního pojištění. Nejnovější verze 3.0 je dále obohacena o sjednání úrazového pojištění. Klient už se tedy nikdy nebude muset shánět po pojišťovně, pokud až na cestě zjistí, že není pojištěn. Jednoduše se pojistí v mobilu,“ vysvětluje Petr Svoboda, vrchní ředitel produktového managementu občanského pojištění ČP a dodává: „Naší snahou je klientům maximálně usnadnit a zrychlit procesy spojené se sjednáním pojištění či nahlášením vzniklé škody. Pomáháme jim i prostřednictvím snadného přístupu k užitečným a praktickým informacím, které mohou při řešení pojistné události potřebovat. Mají svoji pojišťovnu vždy u sebe ve svém telefonu.“

Exclusive Plus rozšiřuje stávající nabídku povinného ručení Exclusive o celou řadu benefitů. Jedním  z nich je garance pevné ceny pojištění na tři roky, tedy po dobu trvání smlouvy sjednané v nových variantách. Každý klient tak bude již při sjednání pojistné smlouvy přesně vědět, kolik v následujících obdobích za pojištění zaplatí. Klienti dále jistě ocení „odpuštění vlivu na bonus“ u první nehody. S touto variantou povinného ručení totiž první zaviněná škoda nemá vliv na výši dosaženého bonusu. Povinné ručení Exclusive Plus navíc nabízí mimořádně vysoký limit pojistného plnění ve výši 120 milionů Kč pro škody na zdraví i na majetku. 

Exclusive Max představuje tu nejlepší nabídku povinného ručení, kterou klienti ČP mohou získat. Přináší jim stejné výhody jako Exclusive Plus, a k tomu ještě několik dalších připojištění v ceně – například pojištění pro případ střetu se zvěří. Bonusem pro vlastníky povinného ručení Exclusive Max je také nezapočítávání tzv. amortizace (snížení hodnoty vlivem stáří vozidla) při výpočtu pojistného plnění či pojistný limit ve výši 150 milionů Kč.

Všechny ostatní výhody 1. Povinného ručení Bez povinností jako přímá likvidace, asistenční služby nebo úrazové pojištění samozřejmě klientům zůstávají i nadále.

Nová kampaň ČP

Všechny novinky budou veřejnosti představeny prostřednictvím nového komunikačního konceptu České pojišťovny vycházejícího ze základního principu pojišťovnictví, kterým je pomoc druhému. Tento princip vyjadřuje i nový slogan společnosti: „Pomáháme vám jít dál“. Reklamní kampaň z dílny agentury Euro RSCG startuje 8. října a obsahuje 3 nové televizní spoty.

Komunikační agentura: Euro RSCG

Produkce: Savage

Režie: Bram Van Riet (Belgie)

Lokality pro natáčení: Ještěd, Hrušov, Unhošť, Nemocnice Krč

Média: TV (ČT1, Nova, Nova Cinema, Prima, Prima Cool, TV Barrandov), OOH (Big boardy, Smart boardy, Hypercube, Maxcube, CLV), tisk, rádio, internet a další. 

Zajímavosti z natáčení TV spotů:

–     Natáčení spotu organizoval mezinárodní produkční tým tří profesionálů: asistent režie Jiří Ostrý (legenda českého a zahraničního filmu: Chobotničky, Liga výjimečných, Mission Impossible, Hartova válka); belgický režisér Bram Van Riet a český kameraman Martin Matiášek (Želary).

–     Samotné natáčení trvalo 4 dny, každý den cca 16 hodin.

-    Na natočení 3 spotů padlo 400 klapek a vytočilo se 5 374 m negativu.

-    Ve spotech vystupovali ježek Bodlinka z filmu Kuky se vrací a krkavec Kačenka – neteř krkavce, který hrál v pohádkovém filmu Rumburak.