Česká pojišťovna podporuje výcvik asistenčních psů pro nevidomé

Česká pojišťovna se stala hlavním partnerem nového projektu nadace Leontinka, který se jmenuje Psí oči a jehož cílem je zajistit spolufinancování výcviku vodících a asistenčních psů pro děti a mládež se zrakovým nebo kombinovaným postižením.

První příspěvky na výcvik asistenčních psů pro zrakově postižené zajistila aukce zaměstnanců České pojišťovny, při které byla za 150 tisíc korun vydražena výstroj a výzbroj známých sportovců, mezi nimiž nechyběla například ani vlastnoručně podepsaná hokejka Jaromíra Jágra či kombinéza motocyklového závodníka Lukáše Peška.

Myšlenka interní aukce sportovních předmětů doplnila nejen dlouhodobé aktivity České pojišťovny v oblasti sportu, ale také charitativní cítění našich zaměstnanců, komentoval spolupráci s Nadací Leontinka generální ředitel České pojišťovny Ivan Vodička.

Česká pojišťovna je známým podporovatelem veřejně prospěšných, kulturních a sportovních akcí. V posledních letech se zaměřuje především na podporu dětí z dětských domovů a sociálně slabých rodin. Její filantropické sklony však mají kořeny v hluboké minulosti. Právě Česká pojišťovna totiž například už v roce 1875 založila fond pro hasiče, kteří přišli při požáru k úrazu a právě po velkém požáru také poskytla významnou finanční injekci Národnímu divadlu, které tak mohlo být definitivně dostavěno. Začátkem minulého století rovněž podporovala pozůstalé padlých československých legionářů.