Česká pojišťovna je i v roce 2004 nejlepší „Dobrou značkou“

Praha (25. března 2004) – Česká pojišťovna v průzkumu nejdůvěryhodnějších značek Dobrá značka 2004 obhájila loňské prvenství, které jí v kategorii pojišťovací služby udělili čtenáři časopisu Reader´s Digest Výběr. Vyplývá to z výsledků čtvrtého ročníku průzkumu European Trusted Brands, který v ČR pod hlavičkou Dobrá značka provedla společnost Reader´s Digest Výběr.

Vážíme si důvěry, kterou nám svými hlasy čtenáři časopisu Reader´s Digest Výběr vyslovili, řekl Richard Kapsa, ředitel odboru komunikace ČP. Prvenství nás však především zavazuje, abychom byli také v příštím roce nejlépe hodnocenou a vnímanou pojišťovnou na Českém trhu, abychom pro všechny byli stále číslem jedna, dodal Kapsa. Česká pojišťovna dokázala rovněž v rámci prestižní akce Czech Top 100, že patří mezi první desítku nejobdivovanějších firem v České republice. Mezi pojišťovnami stejně jako v loňském roce opět nejlepší.

Sběr dat mezi respondenty vybranými z databáze zákazníků Reader´s Digest se uskutečnil v září loňského roku ve 14 evropských zemích včetně České republiky. V ČR odpovědělo 1856 respondentů. Celkově ve všech zemích odpovědělo 29 132 lidí. Hodnotili kvalitu, cenu i design zboží a služeb, úroveň péče o potřeby zákazníka a uváděli, zda značku kupují či používají. Data mezinárodního marketingového průzkumu European Trusted Brands stejně jako v minulých ročnících zpracovala britská společnost Wyman Dillon Ltd.

Americké vydavatelství Reader´s Digest bylo založeno v roce 1922 a jeho stejnojmenný časopis vychází měsíčně v největším světovém nákladu 27 milionů výtisků po celém světě.

Česká pojišťovna je největší domácí pojišťovací ústav s tržním podílem dosahujícím 36 procent. ČP spravuje 14,5 milionu pojistných smluv. Hlavním akcionářem České pojišťovny je společnost CESPO B.V. ze skupiny PPF. Podíl skupiny PPF na základním kapitálu ČP dosahuje 85 procent.