CENTRAL GROUP – první developer v televizní reklamě

Společnost CENTRAL GROUP vstoupila 1. dubna 2004 jako první developer do televizní reklamy. Zahájila tak velkou dvouměsíční jarní kampaň, která je zaměřena na image společnosti a na prodej bytů. Společnost tímto spotem prezentuje moderní architekturu bytových domů a inspiruje ke koupi vlastního nového bydlení.

Symbolem celé kampaně se stal žlutý motýlek, který provází nejen televizní spot, ale i další reklamu na billboardech, internetu a v tisku, vysvětluje marketingová ředitelka CENTRAL GROUP Miluše Netolická a doplňuje, motýlek se stal součástí i internetových stánek společnosti.

Slogan „Největší výběr bytů“ vyjadřuje nejširší nabídku bytů jednoho z nejvýznamnějších developerů na českém trhu. Celkem nyní firma nabízí v Praze více než 2000 bytů v mnoha lokalitách za ceny od necelých 900 tisíc korun. V televizním spotu se objeví vizualizace lokality Nové Zahradní Město v Praze 10, která je s nabídkou více než 1200 bytů největším bytovým projektem u nás po roce 1989.

Společnost CENTRAL GROUP působí v oblasti nového bydlení již více než 10 let – od února 1994. Dosud si již více než 2700 klientů vybralo některý z bytů, domů nebo parcel této firmy za svůj domov. Za dobu své existence se společnost vypracovala na první místo na trhu rodinných domů a parcel. Nyní se rozsahem své nové nabídky bytů dostala na první místo i na bytovém trhu.

Miluše Netolická
marketingová ředitelka
CENTRAL GROUP a.s.