Celebrity už nákup přes internet znají

Lepší než se schovávat za tmavé brýle je nakoupit přes internet…

Praha, 17. srpna 2006 – Pro většinu českých celebrit je nákup přes internet výhodnou alternativou k nákupům v klasických obchodech, jak vyplynulo z výzkumu, který pro internetový obchod Datart.cz uspořádala agentura Ogilvy. Většina českých celebrit navíc věří tomu, že do budoucna bude právě pro ně internet tím správným řešením, jak nakoupit a přitom se vyhnout zvědavým pohledům. K ještě větší důvěře v internetové nakupování přispěly první e-shopy spojené s kamennými řetězci. Hvězdy kupují především hudební nosiče a elektroniku, designové výrobky, nábytek, ale například také zájezdy.

Internetové nakupování spojené se sítí kamenných obchodů přináší zákazníkům z řad známých tváří jednu mimořádnou výhodu – když zrovna nemají tu správnou náladu, nemusí se při nákupu podepisovat svým obdivovatelům, podávat si s nimi ruce nebo se s nimi fotit.

„Snažím se vyhovět všem, kteří mě osloví, ale někdy chce být člověk opravdu jen sám se sebou. Lidé to pak mylně vnímají jako nevstřícnost. Je dobře, že některé obchodní řetězce už mají své internetové obchody a dávají nám možnost volby, zda mezi davy nakupujících vyrazit,“ vysvětluje Markéta Mayerová.

Většina oslovených celebrit si již nákup přes elektronickou síť vyzkoušela. Zatímco oblíbený moderátor Leoš Mareš se chystá v nabídce internetových obchodů teprve zorientovat, jeho sportovní kolega Pavel Poulíček se již raduje z rozsáhlé nabídky, kterou mu internetové obchody poskytují. Sportovní moderátor si dokonce na internetu vybral zájezd .

Jen dobré zkušenosti má s nákupem přes internet herečka Aňa Geislerová. Ta nakupuje především elektroniku a designové výrobky.

Všechno, jen ne nákupy, má nyní v hlavě modelka Agáta Hanychová.