ČEKIA uvádí na trh MagnusWeb

Ohlídá konkurenci, najde nové zákazníky nebo prověří obchodní partnery, a to v Čechách i na Slovensku. Takové je základní využití informačního systému MagnusWeb, který v těchto dnech na trh uvádí Česká kapitálová informační agentura, a.s. (ČEKIA), přední poskytovatel ekonomických informací o firmách.

„MagnusWeb reaguje na potřeby našich zákazníků. Při jeho několikaletém vývoji jsme se zaměřili zejména na uživatelský komfort, snadný on-line přístup k informacím a nové datové zdroje,“ říká Petr Molnár, obchodní ředitel ČEKIA.

Databáze agentury ČEKIA na českém trhu představuje rozsáhlý a pečlivě aktualizovaný datový zdroj, který využívají stovky uživatelů z řad finančních institucí, státní správy, poradenských i výrobních společností. Základem jsou informace o všech českých (více než 500 000 subjektů) a slovenských (126 000) firmách, zahraničních právnických osobách (25 000), stejně jako o fyzických osobách (1 172 000) a podnikatelích (2 770 000). Součástí jsou rovněž kontaktní údaje (alespoň jeden kontaktní údaj je k dispozici u 115 000 firem), informace o vlastnících, dceřiných firmách, managementu a statutárních orgánech. Obsahuje více než 600 000 finančních výkazů (u 82 000 subjektů je k dispozici alespoň jeden finanční výkaz), 3,2 milionů vazeb mezi subjekty (z toho 1,4 milionu aktivních), přes 1,2 milionu hlaviček ze Sbírky listin, negativní informace, návrhy na konkurz atd.