CD Chinaski a půlroční poplatkové prázdniny pro nové majitele účtů pro mladé

Poštovní spořitelna nabízí mladým lidem, kteří si otevřou účet Junior nebo Mini zajímavé výhody. Účet získají na půl roku bez poplatků. Navíc každý nový mladý klient dostane CD kapely Chinaski, zpěvník Chinaski a šanci na výhru mobilního telefonu a dalších cen.

Hned několik atraktivních výhod připravila Poštovní spořitelna pro mladé. Klienti, kteří si otevřou do konce listopadu účet Junior nebo Mini získají automaticky vedení účtu na půl roku zdarma včetně většiny hotovostních a bezhotovostních operací a zasílání výpisu z účtu.

Všichni noví klienti účtů pro mladé získají také CD kapely Chinaski a zpěvník s akordy a texty jejich písní. Mladí klienti se také mohou zúčastnit SMS soutěže. Hlavní cenou je mobilní telefon LG, dále mohou vyhrát DVD rockové skupiny Kabát nebo tričko kapely Chinaski, prohlásil Tomáš Zrzavecký, výkonný manažer marketingu Poštovní spořitelny.

Účty pro mladé patří k velmi dynamicky rostoucím produktům Poštovní spořitelny. V současnosti vede Poštovní spořitelna 8200 účtů Mini a 52 000 účtů Junior. Od počátku roku to představuje růst o 67 %, dodal Tomáš Zrzavecký.

V aktuální soutěži získá tričko Chinaski každý klient, který správně odpoví na soutěžní otázku a jehož SMS dojde jako 120. v pořadí (a následně 240., 360. atd.). DVD skupiny Kabát získá každá 150. SMS v pořadí se správnou odpovědí. Atraktivní mobilní telefon LG C 3300 je pak připraven pro odesílatele každé 600. SMS se správnou odpovědí.

Soutěžní otázka zní: Jaký motiv má v logu Poštovní spořitelna? Klienti mají na výběr ze tří možností: srdíčko, trumpeta nebo čtyřlístek. Správnou odpověď klienti musí odeslat na telefonní číslo 900 06 06 ve tvaru: SOU mezera písmeno správné odpovědi mezera jméno majitele účtu mezera příjmení majitele účtu mezera město trvalého bydliště mezera ulice trvalého bydliště včetně čísla popisného mezera PSČ

Poštovní spořitelna se v letošním roce stala hlavním partnerem turné skupiny Chinaski a jejich nového alba Music Bar. Vedle toho podporuje i filmy pro mladé – je generálním partnerem teenagerské komedie Experti, která bude uvedena 9. února. V lednu bude uveden další film, u nějž Poštovní spořitelna figuruje jako generální partner – Jak se krotí krokodýli. Jednu z hlavních rolí filmu ztvárnil Jiří Mádl, hvězda filmu Snowboarďáci, k jehož vzniku Poštovní spořitelna podstatně přispěla.

Martin Orság
tiskový mluvčí Poštovní spořitelny