CCS vydala již 80 000 předplatních čipových karet CCS Bonus

Již osmdesát tisíc předplatních čipových karet CCS Bonus vydala CCS Česká společnost pro platební karty a.s. V loňském roce se jejich celkový počet zvýšil oproti roku 2002 téměř o polovinu, průměrná výše finančního náboje na kartu pak činila v roce 2003 dva tisíce korun. „CCS Bonus je předplatní karta, která plně poslouží jako základ marketingových aktivit nebo jako dárek. Kartu CCS Bonus lze kdykoli nabít libovolným finančním obnosem a pak už s ní její držitel jednoduše nakupuje. Kartu akceptují téměř všechny čerpací stanice v České republice, kde s ní lze uhradit nejen pohonné hmoty, ale i doplňkové služby a zboží,“ uvedl Petr Beneš, obchodní ředitel CCS České společnosti pro platební karty a.s.

Předplatní čipovou kartu CCS Bonus využívá řada předních společností na českém trhu jako nástroj svých věrnostních programů. V loňském i letošním roce ji jako bonus ke smlouvě na nákup ojetého automobilu na leasing nabízí zákazníkům společnost GE Capital Leasing.

V průběhu jarní a podzimní propagační akce obdrželo více než 6 000 našich klientů benefit ve formě předplatní čipové karty CCS Bonus s finančním nábojem ve výši 2.000 Kč. Kartu CCS Bonus jsme si vybrali zejména s ohledem na šíři akceptačních míst a spektra výrobků, které s ní lze nakoupit. Z marketingového hlediska jsme ocenili především možnost personalizace karet, které jsme potiskli logem naší společnosti a motivem komunikační kampaně. Karta tak navíc splnila i funkci nosiče reklamního sdělení, uvedl Jan Hrubý, marketingový ředitel GE Capital Leasing.

Kromě společnosti GE Capital Leasing zvolili kartu CCS Bonus jako marketingový nástroj například české zastoupení automobilky Volkswagen, Noviko a.s., I.D.C. Praha, a.s., a řada dalších společností. Každá firma hledá způsob, jak si udržet své zákazníky. Jak je přesvědčit k opakovaným nákupům a naučit je kupovat a znát právě její výrobky či služby. Přesvědčivou motivaci k opakovaným nákupům dnes představují věrnostní programy, jejichž nejčastějším nositelem jsou právě věrnostní karty jako je například naše čipová předplatní karta CCS Bonus, dodává Beneš.

Předplatní karta CCS Bonus je v mnoha ohledech jedinečná. Jedná se totiž o plnohodnotnou čipovou kartu využívající nejmodernější čipovou technologii, která umožňuje maximální variabilitu nastavení karty. Ke kartě CCS Bonus nejsou žádné měsíční poplatky a nevyžaduje ani přístup na bankovní účet držitele. Při každém nákupu obdrží zákazník z terminálu CCS zjednodušený daňový doklad. Pro úspěch věrnostního programu je takřka nezbytnou funkcí bezhotovostní dobíjení, které představuje jednoduchý převod finančních prostředků na kartu. To znamená, že provozovatel věrnostního programu může své zákazníky průběžně odměňovat za nákupy nebo využívání služeb posláním určitého finančního obnosu na jejich karty CCS Bonus.

Naše společnost úspěšně používá karty CCS Bonus k motivaci zákazníků, uvedl Roman Sukdolák, jednatel společnosti I.D.C. Praha, a.s. Karty CCS Bonus jsme využili jako akviziční pobídku v rámci dvou akčních nabídek užitkových vozů. Zákazník získal kartu jako další benefit při koupi nového vozu. Domnívám se, že bonus v podobě pohonných hmot je velmi vhodným a logickým zatraktivněním nabídky vozu a je pro zákazníka zajímavý, doplnila Věra Přibylová, marketingová manažerka společnosti Import Volkswagen Group s.r.o.