CashBack pomůže dětem při cestě za pokladem

Praha, 14. února – Poštovní spořitelna jako hlavní partner uvádí v těchto dnech do kin napínavý a fantastický příběh filmu Maharal. Při cestě za tajemstvím talismanu se v jedné z rolí objeví také unikátní služba na českém bankovním trhu – CashBack. Výběr peněz přímo na pokladně umožní hlavním hrdinům pokračovat bez problémů v cestě za pokladem.

„Jsme rádi, že CashBack jako jedna z elitních služeb naší banky mohla pomoci k vypátrání tajemství starého přes 400 let,“ doplňuje marketingový ředitel Poštovní spořitelny Tomáš Zrzavecký.

„Náš bankovní svět není tak napínavý, nemá tajemná zákoutí s podivuhodnými postavami dávných časů, jak o tom vypráví Maharal. Přesto je film z reálného prostředí, kde chceme být našim klientům co nejblíže,“ vysvětluje zasazení do koncepce Poštovní spořitelny Zrzavecký.

„Navíc za poslední tři roky jsme do českého filmu investovali více než 30 milionů korun. To je v domácím měřítku ojedinělá záležitost,“ komentuje vztah ke kinematografii marketingový ředitel Poštovní spořitelny Tomáš Zrzavecký.

Poštovní spořitelna je vedoucí banka na trhu v počtu produktů pro mladé. V současnosti vede více než 170 tisíc účtů a vkladních knížek pro mladé klienty – to je nejvíce z českých bank.

Film režiséra Pavla Jandourka Maharal vypráví prázdninový příběh tří pražských dětí, kteří pátrají po záhadném pokladu. V hlavních rolích se představí Bořivoj Navrátil, Maroš Kramár, Miroslav Táborský, Josef Somr nebo Bára Seidlová. Premiéra je připravena na 15. února.