Callin: Od zítřka pojištění po telefonu do deseti minut

Společnost Callin od zítřka, 15. září, spouští prodej povinného ručení vozidel po telefonu. Pojištění nabízí za výhodné ceny zejména pro zákazníky z regionů. Nejen cenou, ale i rychlostí a jednoduchostí chce Callin získat klienty kamenných pojišťoven - bez nutnosti kamkoli chodit a zbytečného papírování.

Možnost pojistit vozidlo během jediného telefonátu bez nutnosti cokoli podepisovat – to je nová služba, se kterou přichází skupina PPF pod značkou Callin. Od zítřka mohou zájemci uzavřít za výhodných podmínek povinné ručení jednoduše do deseti minut po telefonu. Zároveň si mohou připojistit přední sklo a rozšířené asistenční služby. Pojistka je platná od následujícího dne a všechny potřebné doklady obdrží klient poštou během několika dnů.

V oblasti pojišťovacích produktů zajímá českou klientelu cena, kvalita a rychlá a jednoduchá obsluha. Výhodné ceny nabízíme většině zákazníků, protože využíváme principu segmentace, která nám umožní přizpůsobit cenu rizikovosti jednotlivých skupin zákazníků. Kvalita je zaručena Českou pojišťovnou, se kterou jsme pojištění společně vytvořili. Rychlou, jednoduchou a kvalitní obsluhu klientů zajistíme prostřednictvím našeho call centra, prohlásil ředitel společnosti Callin Igor Helekal.

Callin chce kromě prodeje nových pojistek získat také zákazníky, kteří už vozidla pojištěna mají, a jejichž pojistky se obnovují automaticky na roční bázi. Při změně pojišťovny musí klient totiž pojistku vypovědět nejpozději šest týdnů před koncem stávající smlouvy. Callin se během podzimu tedy zacílí intenzivní reklamní kampaní na skupinu klientů, jejichž pojistky se prodlužují na přelomu roku. Všichni letošní klienti obdrží ke sjednanému povinnému ručení také bonus 500 korun platný po celou dobu pojištění Callin.

Prodej pojištění po telefonu se stal standardem v mnoha vyspělých zemích Evropy i ve světě. Skupina PPF očekává stejný vývoj i v České republice. Prodej povinného ručení je co do velikosti i počtu jedním z nejvýznamnějších v oblasti pojišťovacích produktů, neboť povinné ručení musí mít sjednáno každé vozidlo v České republice. Celkově se tedy jedná o více než pět milionů pojistek.

PPF je klíčovým hráčem na trhu finančních a pojišťovacích služeb a stále hledá nové a inovativní možnosti jak oslovit a obsloužit své zákazníky. Česká veřejnost klade stále větší důraz na rychlost a jednoduchost, a proto investujeme do rozvoje nových forem přímého prodeje přes telefon a internet, shrnul hlavní analytik PPF Václav Šrajer záměr PPF.

Pojištěním odpovědnosti motorových vozidel ovšem nabídka společnosti Callin rozhodně končit nebude. V blízké budoucnosti nabídne Callin prodej i dalších pojišťovacích produktů prostřednictvím telefonu a internetu. Začínáme s povinným ručením. Jdeme krok za krokem. V horizontu několika měsíců plánujeme rozšířit nabídku i o havarijní pojištění, pojištění domácností a odpovědností za škodu, doplnil Igor Helekal.

Jan Hlaváč
mediální zástupce Callin