CAC LEASING si vybral novou reklamní agenturu

Vstupem CAC LEASING do mezinárodní finanční skupiny HVB Group mění společnost také svůj vizuální styl. Ke spolupráci si CAC LEASING vybral českou reklamní agenturu Fabrika, která zároveň pracuje pro HVB Bank Czech Republic. Agentura připravila nový design manuál a strategii reklamní komunikace. Nová reklamní kampaň je spuštěna od 19. dubna 2005.

Od července roku 2003 je stoprocentním vlastníkem CAC LEASING Bank Austria Creditanstalt Leasing GmbH a od loňského roku se společnost CAC LEASING stala právoplatným členem finanční skupiny HVB Group.

V této souvislosti mění společnost svůj vizuální styl a přibližuje se svým korporátním image HVB Group. Nový design manuál a zároveň i novou strategii firemní komunikace připravila ve spolupráci s CAC LEASING česká reklamní agentura Fabrika, která již dlouhodobě spolupracuje také s HVB Bank a byla před lety i při jejím uvádění na český trh. Fabrika zajišťuje pro CAC LEASING veškerou reklamní komunikaci.

Cílem nové reklamní kampaně, která vzešla z úzké spolupráce agentury a klienta, je představení CAC LEASING jako jediné skutečně univerzální leasingové společnosti na českém trhu. V CAC LEASING dostanete mnohem víc než jen leasing automobilů. Společnost nabízí totiž řešení financování v mnoha oblastech. Od automobilů, motocyklů, užitkových vozidel, přes stroje a technologie až k leasingu nemovitostí. Získáte profesionální, individuální přístup včetně komplexních a doprovodných služeb. Zanedbatelné není ani využívání know-how silné mezinárodní bankovní skupiny a kvalitní síě poboček.

V nové reklamní kampani vyzýváme klienty, aby se nebáli netušených možností, které se jim prostřednictvím společnosti CAC LEASING otevírají. Heslo „otevřete se novým možnostem“ provází kampaň, jež má CAC LEASING diferencovat oproti jiným leasingovým společnostem, jejichž portfolio produktů a know-how nedisponuje takovou šíří a komplexností. CAC LEASING se profiluje jako partner, jehož prostřednictvím lze kompletně realizovat jakýkoliv podnikatelský záměr či osobní přání.

Reklamní kampaň odstartovala 19. dubna a zahrnuje jak nadlinkovou tak i podlinkovou komunikaci. S novým vizuálním stylem se můžete setkat na billboardech, v inzerci i v produktových letácích. Vrcholem kampaně se stává 30sec. TV spot.