C-půjčka – rychlá neúčelová půjčka od Cetelemu

Společnost Cetelem uvedla na trh nový produkt – C-půjčku. Jedná se o neúčelovou spotřebitelskou půjčku do 50 tisíc korun, jejíž vyřízení je velmi snadné a rychlé. C-půjčka je výjimečná především svou nízkou splátkou již od 333 Kč, která je konečná, včetně všech poplatků a pojištění schopnosti splácet.

C-půjčka je novým produktem v nabídce společnosti Cetelem, která poskytuje také Osobní půjčky Cetelem a ON-LINE půjčky Cetelem, určené pro financování nákladnějších projektů až do 1 milionu korun. „K zavedení nového produktu – C-půjčky – nás vedl zájem našich klientů o maximálně jednoduché a rychlé vyřízení malých neúčelových půjček,“ uvedl ing. Václav Horák, generální ředitel společnosti.Výhodou C-půjčky je oproti jiným úvěrům na českém trhu zejména rychlý proces jejího poskytnutí a nízká měsíční splátka, která začíná od 333 Kč a je konečná. Klienti tedy neplatí žádné další poplatky. V měsíční splátce je již zahrnuto výhodné pojištění schopnosti splácet pro případ ztráty zaměstnání, pracovní neschopnosti, plné invalidity a úmrtí, které klienty ochrání v případě nečekaných událostí.

C-půjčka představuje neúčelovou půjčku ve výši 10 až 50 tisíc korun, délka splatnosti může být až 72 měsíců, RPSN od 20,79 %. K získání C-půjčky stačí doložit pouze dva doklady, bez potřeby zajištění či ručitele. Zájemci mohou o C-půjčku požádat telefonicky na speciální telefonní lince, která je dostupná 7 dní v týdnu, vyplnit on-line žádost na internetových stránkách www.c-pujcka.cz nebo mohou poslat SMS či e-mail a úvěroví specialisté je pak sami kontaktují. „Velkou výhodou pro klienty je, že se hned dozvědí, zda byla jejich žádost předběžně schválena. Hned poté jim odesíláme úvěrovou smlouvu a po jejím vrácení půjčku obratem převedeme na jejich bankovní účet,“ upřesnil ing. Václav Horák.

Uvedení C-půjčky na trh je podporováno reklamní kampaní, která poběží od konce června v televizi, tisku a také na internetu. V průběhu kampaně navíc každý nový klient dostane ke své C-půjčce dárek – nástěnné hodiny, které korespondují s hlavním motivem kampaně.