Stavební spořitelna České spořitelny pomáhá zmírňovat následky povodní

Stavební spořitelna České spořitelny (SSČS) je připravena pomoci klientům z regionů, které byly stiženy povodněmi. Ve snaze ulehčit jim v jejich tíživé životní situaci vytvořila souhrn vstřícných opatření.

Jsou chvíle, kdy je třeba konat. Podat proto pomocnou ruku lidem, kterým ničivá voda poškodila nebo vzala domovy, považujeme za svou povinnost, řekl Jiří Plíšek, předseda představenstva a generální ředitel Stavební spořitelny České spořitelny.

SSČS se rozhodla vyjít vstříc klientům z oblastí postižených povodněmi, kteří požádají o výpovědi smluv o stavebním spoření. V případě těchto žádostí SSČS nebude účtovat úhrady za:

  • výpověď smlouvy před uplynutím šestileté lhůty od uzavření smlouvy,
  • prominutí výpovědní lhůty před jejím uplynutím.

SSČS pomůže také klientům, kteří financují své bydlení prostřednictvím úvěrů. Těmto klientům SSČS:

  • vyřídí žádosti o odklad splátek přednostně a zdarma,
  • u odkladů do svou měsíců upraví pouze předpis splátek bez uzavření dodatku ke smlouvě,
  • vyřídí přednostně žádosti o zaslání pojistného plnění,
  • do 30. srpna 2009 vyřídí zdarma překlenovací úvěr TREND na rekonstrukce a opravy, který mohou splatit kdykoli bez sankcí,
  • na podkladě žádosti prodlouží automaticky o tři měsíce termín k doložení dokladů pro poskytnutí úvěru.

Informace k uvedeným opatřením získají klienti v pobočkách České spořitelny a u jejích externích partnerů, na bezplatné informační lince 800 207 207. Opatření budou zveřejněna také na adrese www.burinka.cz.