Budoucnost s FLEXI je otevřená

[Tisková zpráva] Pojišťovna České spořitelny startuje 5. září 2011 marketingovou kampaň na podporu FLEXI životního pojištění. Cílem kampaně je budování povědomí o značce a komunikování otevřenosti tohoto pojištění. Opět je zacílena na rodiny s dětmi a prostřednictvím hlavního sdělení „Budoucnost je otevřená. Stejně jako FLEXI.“ navazuje na úspěšnou jarní kampaň. Z médií využívá především TV, internet a doplňuje je partnerstvím v rámci video mappingu (laser show) na staroměstský orloj. Podzimní kampaň poběží až do 30. října.

„Naším záměrem je dále posilovat povědomí o značce FLEXI a komunikovat výhodu otevřenosti tohoto životního pojištění. Atribut otevřenosti je pro nás velmi důležitý, vnímáme jej nejen jako možnost flexibilní úpravy pojistky dle aktuální životní situace, ale také jako otevřený a férový přístup ke klientům,“ říká Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny.

Kampaň poběží na televizních stanicích Nova, Nova Cinema, Prima, Prima COOL a Prima Love.

Bude podpořena on-line kampaní na zpravodajských serverech a serverech pro rodiny s dětmi. PČS využije i velkoformátových bannerů typu iLayer, a to na www.iDnes.cz, www.aktuálně.cz a www.blesk.cz. Připraveny jsou speciální landing pages s motivem zpráv z budoucnosti (viz např. http://www.po­jistovnacs.cz/fle­xi/mamut).

Se značkou FLEXI se veřejnost setká také ve formě partnerství laser show (tzv. video mappingu) na staroměstský orloj.  Video mapping bude realizován každou sobotu od 3. září do 22. Října 2011.

FLEXI životní pojištění v současnosti využívá téměř milion klientů.