Věrnostní Bonus program oslaví 4. narozeniny novými vylepšeními pro klienty

S věrnostním Bonus programem České spořitelny klienti již 4. rokem sbírají body za platbu kartou u obchodníka či dobití kreditu mobilního telefonu, za které si pak pořizují dárky nebo mohou podpořit některý z charitativních projektů České spořitelny. Na oslavu svého výročí Bonus program klientům přináší některá vylepšení. Aby klienti mohli všechny novinky plnohodnotně využívat, je třeba, aby se do konce roku 2007 do Bonus programu zaregistrovali.

„Od začátku června 2007 jsme vylepšili Bonus program o nové funkčnosti. Klienti budou mít například možnost převádět své body na své blízké a přátele nebo si zvolit bodovou hranici, která odpovídá vybrané odměně z nabídky, a my je upozorníme ve chvíli, kdy potřebného počtu dosáhnou. Budou moci také aktivovat informační servis o novinkách,“ uvedla Marie Hešnaurová, ředitelka obchodní politiky kartového programu České spořitelny. „Pro fungování všech novinek je však nezbytná registrace platebních karet klienta,“ dodala Marie Hešnaurová.

Registrovat své platební karty klienti mohou na webových stránkách Bonus programu www.csas.cz/bonusprogram v sekci „Přihlášení“ zadáním čísla své platební karty a rokem narození a následným potvrzením tlačítka „Registrovat“ nebo na telefonním čísle Bonus linky 844 888 448. Registrovaný klient si pak ve svém profilu zvolí kontaktní údaj, telefonní kontakt nebo email, na který mu bude Česká spořitelna zasílat informace.

Zatímco pro nové klienty je okamžitě připraven nový Bonus program, jehož členy se stanou po registraci, stávající klienti mají na registraci sedm měsíců, tedy do konce letošního roku. Od 1. ledna 2008 však budou body načítány pouze na platební karty, které klienti zaregistrovali. Klientům bez registrace zůstanou body, které do konce roku 2007 nasbírali a ty mohou čerpat. Zaregistrovat se klienti mohou kdykoliv i po začátku ledna, body se jim začnou načítat nově od data registrace.