Běžné účty: klienti jsou spokojeni s vylepšenými osobními konty ČSOB

[Tisková zpráva] V únoru minulého roku ČSOB vylepšila parametry na všech osobních kontech – ČSOB Konto, ČSOB Aktivní konto a ČSOB Exkluzivní konto. Banka dále zavedla nové služby se zaměřením na elektronické transakce a výběry z bankomatů, které klienti preferují nejvíce. Od té doby se stále více klientů ČSOB přiklání k Aktivnímu kontu a v posledním čtvrtletí loňského roku si toto konto zvolilo více než dvě třetiny nových klientů.

„Úpravy jsme provedli na základě toho, co nám naši klienti sdělili v rozsáhlém výzkumu. Všechna konta byla vylepšena o více transakcí zdarma v rámci konta. Navíc pro majitele Aktivního konta, kteří nechtějí přemýšlet, kolik transakcí měsíčně provedou, byl připraven k dokoupení Transakční balíček,“ řekla Jana Opršalová, manažerka segmentu Platební komfort ČSOB.

Oblíbenost ČSOB Aktivního konta je dána jeho komplexností. Využijí ho klienti, kteří aktivně využívají bankovní nástroje a služby. Např. v rámci konta je možné získat ČSOB Kreditní kartu, která umožní klientům získat dodatečné finanční prostředky okamžitě, když je potřebují. Zároveň je toto konto vhodné pro správu rodinných financí díky platební kartě pro partnera.

„ČSOB Aktivní konto se vyplatí klientovi, kterému přijde za měsíc na účet jedna až dvě příchozí platby, více než dvakrát měsíčně vybírá z bankomatů a platí rodinné výdaje a nákupy prostřednictvím elektronických plateb. Pro konzervativní klienty, kteří využívají služby banky méně aktivně a zároveň rádi využijí úsporu na poplatcích ve formě rodinného konta, je určeno ČSOB Konto,“ dodává Jana Opršalová. Navíc pokud klient uvažuje o hypotéce a má v bance sjednáno Aktivní konto, které navíc aktivně využívá, pak mu banka sleví 0,15 % na úrokové sazbě u hypotéky.

Pro své stávající klienty ČSOB také provádí kalkulace výdajů za účet, a pokud by klient ušetřil na provozu účtu, banka se s ním spojí z vlastní iniciativy a nabídne mu účet, který má pro klienta výhodnější parametry. V loňském roce banka zaznamenala několik tisíc případů, kdy stávající klienti přecházeli k Aktivnímu kontu.

Klientům, kteří uvažují o změně účtu z jiné banky do ČSOB se banka snaží maximálně pomoci. Evidujeme pětkrát více žádostí o přechod do ČSOB ve srovnání s lednem 2010. Pomocí tzv. Kodexu Mobility klientů, ke kterému banka přistoupila, je takový přechod velmi jednoduchý a v režii ČSOB a druhé banky. Klient vyplní formulář a ČSOB vyřeší vše za klienta, popřípadě mu poradí, jak provést změnu jednoduše. Klienti tak ušetří především čas. Přechod do ČSOB je zdarma, proces změny proběhne v řádech několika dnů.

Více ke Kodexu Mobility klientů najdete na webových stránkách:

http://www.csob­.cz/WebCsob/Csob/For­mulare-kalkulacky/Ko­dex_mobilita_kli­entu.pdf