BD-Tel, telekomunikační družstvo přichází s neomezeným voláním za 399 „kaček“

BD-Tel, telekomunikační družstvo, jediný provozovatel unikátního telekomunikačního řešení Metropolitní sítě, přichází s další cenovou revolucí na telekomunikačním trhu – neomezené volání za 399 „kaček“.

BD-Tel, telekomunikační družstvo, nabízí od dnešního dne hlasové služby za pevný měsíční paušál, který je dostupný pro každou domácnost. Zákazník, který si aktivuje naše hlasové služby, bude moci využít dvě finančně přijatelné tarifikace. Neomezené volání na pevné linky v rámci ČR bude účtováno pevným paušálním poplatkem ve výši 299 „kaček“. Pokud zákazník volá často i na mobilní telefony, může využít neomezeného volání za pevný měsíční paušál 399 „kaček“.

Naše současná nabídka datových i hlasových služeb reaguje na poptávku, které se již delší dobu vyskytuje na českém trhu. Spoustu našich konkurentů nás nebude mít ráda, ale chceme svým zákazníkům nabídnout kvalitní služby za přijatelnou cenu, které jsou např. v zahraničí naprostým standardem,up­řesňuje Vít Nusl, obchodní ředitel BD-Telu, telekomunikačního družstva.

Pokud zákazník provede volbu placeného hovoru zvláštním tarifem, je mu tato služba doúčtována mimo rámec paušálních plateb.

Síť k přenosu hlasu je tvořena kombinací vlastní optické sítě a dále sítí pronajatou některými partnery projektu. Tímto způsobem je hlas transportován do některého z našich telecenter. Pro zajištění plné spolehlivosti nebo pro případ zásahu „vyšší moci“ jsou obě centra naprosto redundantní. V praxi to znamená: výpadek jedné strany je okamžitě směřován na záložní, aniž by si zákazník čehokoliv všiml, nebo aby došlo k výpadu hlasového provozu. Hovory v telehausech jsou poté přímo propojeny do sítě jednotlivých operátorů včetně mobilních. Hovor není zbytečně směrován dalšími tranzitními místy ostatních poskytovatelů a nevzniká tu prostor vyšších nákladů.

Naši zákazníci nemusí hlídat množství přenesených dat nebo počet provolaných minuty, jelikož neuplatňujeme fair user policy, ke kterým přistupuje konkurence. Veškeré instalační poplatky jsou za 1 „kačku“ a tato cena je garantována po celou dobu trvání smlouvy. Zároveň naši zákazníci neplatí žádný další poplatek třetím stranám.

Novinkou je možnost využití tohoto produktu tělesně postiženým spoluobčanům. V případě zájmu nás stačí informovat prostřednictvím elektronické pošty na adrese info@bd-tel.cz nebo zavolat na naše nové zákaznické telefonní číslo: 272 655 557 každý všední den v době od 8 do 18 hodin.

Pro dodržení maximální kvality a spolehlivosti jsou veškeré služby provozovány technologiemi značky Cisco společnosti Cisco Systéms, Ltd.