Finanční skupinu AXA by svým známým doporučilo 86 % jejích klientů

Podle průzkumu agentury Nielsen by 86 % klientů skupiny AXA doporučilo její služby svým příbuzným a známým. S prací finančních poradců skupiny při prodeji produktů je spokojeno více než devět klientů z deseti. Jejich spokojenost nejvíce ovlivňuje schopnost poradce pochopit jejich potřeby a také přesnost odpovědí.

Průzkum spokojenosti klientů si skupina AXA nechala zpracovat u výzkumné agentury Nielsen. Zvlášť byla hodnocena spokojenost se službami při prodeji produktů a následná péče o klienty. Chceme stále zlepšovat služby pro zákazníky a zpětná vazba v podobě průzkumu jejich spokojenosti nám v tomto značně pomáhá. Potěšilo nás, že valná většina klientů je s naší prací spokojena, celých 86 % by nás doporučilo svým příbuzným a známým. Nehodláme ale usnout na vavřínech, protože naším cílem je pochopitelně 100 % spokojených klientů, uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace skupiny AXA.

Klienti hodnotili kladně především práci finančních poradců při prodeji produktů, se kterou bylo celkově spokojeno 91 % respondentů. Oceňovali zejména jejich profesionalitu, schopnost odpovídat na dotazy a zpracovávat požadavky.

S péčí o klienty jsou celkově spokojeny tři čtvrtiny z nich, dalších 22 % vyjádřilo neutrální názor „ani spokojen, ani nespokojen“. Zde máme rezervy, na kterých chceme zapracovat. S péčí jsou sice přímo nespokojena jen 3 % klientů, rádi bychom ale změnili neutrální postoj 22 % klientů na pozitivní. V rámci projektu Ambice 2012 je totiž cílem AXA Group být preferovaným poskytovatelem finančního zabezpečení ve všech zemích, kde působí, doplnil Marek Zeman.

Průzkum spokojenosti byl prováděn metodou poštovního dotazování, celkem odpovědělo 1114 klientů skupiny AXA.