AXA pomohla již více než 250 řidičům v nesnázích

Již 253 řidičů využilo asistenčních služeb, které k pojištění motorových vozidel Auto poskytuje AXA pojišťovna. Z toho bylo 86 % pojistných událostí hlášeno z ČR a zbytek ze zahraničí. Nejčastěji klienti žádali pomoc při poruše vozidla a nehodě.

Asistenční služby bezplatně poskytujeme jak k povinnému ručení, tak k havarijnímu pojištění. Klient tak u nás získává skutečnou přidanou hodnotou. Od konkurence se odlišujeme i tím, že pojistné u povinného ručení určujeme podle výkonu motoru, a nikoliv podle objemu válců. Pojištění je tak výrazně levnější pro majitele určitých typů vozů, zejména s dieselovým pohonem, uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA.

Nejčastějšími důvody, proč klienti kontaktovali AXA pojišťovnu, byly porucha a dopravní nehoda. Každá z těchto příčin způsobila přibližně 45 % pojistných událostí řešených s pomocí asistenčních služeb. AXA však klientům pomáhá i v případech, kdy si například zabouchnou klíčky v autě, dojde jim palivo nebo mají defekt pneumatiky. S těmito situacemi bylo spojeno 8 % asistencí. Zbylá 2 % pojistných událostí se týkala krádeží a vloupání do vozidla.

Ve 26 % jsme poskytli úhradu služeb v souvislosti s udaným problémem, 10% klientu využilo možnosti zorganizovat službu s jejich vlastní úhradou. V téměř dvou třetinách případů pak naši operátoři klientům pomohli radou po telefonu, doplnil statistiky Marek Zeman.

AXA pojišťovna nabízí pojištění motorových vozidel Auto, zahrnující povinné ručení a havarijní pojištění, od druhé poloviny loňského roku. Jeho hlavními výhodami jsou vedle již zmíněných asistenčních služeb a výpočtu pojistného dle výkonu motoru také široká nabídka připojištění, včetně pojištění právní asistence, které je poskytováno s 50 % slevou oproti běžné ceně. Každý klient také při podpisu smlouvy obdrží Help Box – balíček, který pomáhá řešit nečekané situace na cestách.