AXA Bank zahajuje kampaň na podporu svého spořicího účtu

[Tisková zpráva] Kampaň ke spořicímu účtu AXA Bank bude od února do června probíhat prostřednictvím TV spotů, billboardů a internetu.

Celá kampaň je postavena na třech nejdůležitějších výhodách spořicího účtu, kterými jsou 3% roční úroková sazba s věrnostním bonusem, žádné poplatky za založení a vedení účtu a možnost mít peníze kdykoliv k dispozici.

„Potenciálním klientům představíme spořicí účet od AXA Bank jako skvělý finanční produkt s nadprůměrnou až 3% výnosností včetně věrnostního bonusu, který klienty nezatíží žádnými poplatky a zároveň jim umožní se svými penězi prakticky neomezeně nakládat. Tyto benefity chceme komunikovat prostřednictvím kreativního konceptu, ve kterém zdůrazňujeme rozdíl mezi průměrnými produkty tohoto typu a nabídkou AXA Bank, která je vždy nadstandardní,“ uvedl marketingový ředitel skupiny AXA Jan Grosman.

Kampaň byla navržena tak, aby zvolená média, televize, billboardy a internet, co nejvíce zasáhla všechny potencionální klienty. Na hlavních televizních kanálech budou od února do dubna tohoto roku k vidění dvaceti- a třicetisekundové spoty. V průběhu března bude podél silnic po celé republice a ve všech větších městech rozmístěno přes 500 billboardů, v Praze pak bude AXA Bank k vidění i v metru díky citylightům. Internetová kampaň poběží od února do června, bannery budou zájemce o spořicí účet zachytávat na nejnavštěvova­nějších portálech jako je aktualne.cz, novinky.cz či idnes.cz. Využit bude rovněž directmailing a SMS zprávy.