Aviva zvýšila předepsané pojistné za loňský rok o rekordních 35 procent

Rok 2005 se stal nejúspěšnějším obdobím v dosavadní historii působení společnosti Aviva životní pojišťovny v České republice. Hrubé předepsané pojistné v tomto roce dosáhlo 745,3 miliónů korun, což představuje ve srovnání s rokem 2004 nárůst o 35 procent.

Britská životní pojišťovna Aviva, která se v České republice specializuje na celosvětově velmi žádané produkty investičního životního pojištění, dokázala v loňském roce mnohonásobně převýšit růst celého tuzemského trhu životního pojištění. Podle předběžných výsledků český trh životního pojištění, měřeno hrubým předepsaným pojistným, vzrostl v roce 2005 jen o 1,5 procenta.

Pavel Matoušek, generální ředitel a předseda představenstva Aviva životní pojišťovny dodává: Aviva životní pojišťovna patří mezi nejrychleji rostoucí pojišťovny na českém trhu. Loňský rok, jenž byl pro Aviva dosud nejlepší za devět let působení v Česku, je pro nás velkou výzvou. Do budoucna totiž stále vidíme velký potenciál trhu životního pojištění v ČR.

K 31. prosinci 2005 činil celkový objem aktiv Aviva životní pojišťovny 1 990,6 miliónů korun. Meziročně tento ukazatel vzrostl o 36,5 procenta.

Prestižní ocenění produktů Aviva životní pojišťovny v roce 2005

Variabilitu a flexibilitu investičního životního pojištění ocenila i odborná veřejnost. Dva klíčové produkty investičního životního pojištění Aviva – „Osobní životní plán“ a „Talisman“ získaly v uplynulém roce prestižní ocenění v soutěži Zlatá koruna. Osobní životní plán získal na základě volby veřejnosti cenu za nejlepší finanční produkt v České republice.

Strategický program investování Aviva přinesl vloni zhodnocení 23,1 procenta

Klienti Aviva životní pojišťovny mají na výběr z pěti programů investování. Ti, kteří v roce 2005 zvolili „Strategický program investování“, jenž je koncipován především na akciích a dalších cenných papírech s proměnlivým výnosem, měli možnost dosáhnout zhodnocení 23,1 procenta. Díky profesionální správě aktiv tento program investování přinesl již třetím rokem výnos přesahující 20 procent ročně, což ho řadí mezi nejúspěšnější na trhu.