Aviva EasyLife moderní trend evropského pojistného trhu

Investiční životní pojištění Aviva EasyLife uvedené na trh na konci března 2006 společností Aviva životní pojišťovna, a.s. se během 2. čtvrtletí stalo nejprodávanějším produktem Aviva a velmi úspěšně navázalo na pojištění Osobní životní plán oceněný Zlatou korunou 2005.

Mimořádnou oblibu si Aviva EasyLife získal možností snadno a bezplatně přizpůsobit parametry produktu aktuální životní situaci klienta, což je v současné době nejmodernější trend evropského pojistného trhu. „Zaznamenáváme změnu v chování klientů Aviva životní pojišťovna, a.s.“, říká marketing manager Aviva Milan Starý, „dosavadní výsledky produktu Aviva EasyLife – průměrné pojistné větší než 16 tisíc Kč v kombinaci s průměrnou pojistnou částkou pro případ smrti přes 550 tisíc Kč – signalizují, že si lidé v České republice začínají více uvědomovat potřebu krytí rizik, která by měla být hlavním účelem životního pojištění. Aviva jednoznačně podporuje tento trend ve světovém pojišťovnictví a chápeme to i jako potenciál na trhu životního pojištění v ČR.“

Volitelnou pojistnou dobu a možnost jejího automatického prodlužování, vysoké pojistné krytí na dobu, která je skutečně potřeba, širokou škálu moderních připojištění s pojistnými částkami nezávislými na pojistné částce pro případ smrti, vysokou míru flexibility, možnost mimořádných vkladů, možnost volby investiční strategie, to jsou atributy nového produktu Aviva EasyLife.

Jako doplněk Aviva EasyLife je klientům nabízena možnost zdarma využívat zdravotní informační službu ELVIA Assitance, která nabízí odborné telefonické konzultace s lékařem 24 hodin denně, 365 dní v roce.