Asiana nabízí odlety nejen z Prahy

Cestovní a dopravní agentura ASIANA a její specializovaný portál Letuška.cz nabízejí cestujícím také odlety ze zahraničí, což jim v některých případech umožňuje až 60-procentní úsporu z ceny letenky. K nejvíce využívaným letištím patří Vídeň, Mnichov, Lipsko, Drážďany a Frankfurt nad Mohanem.

Praha, 7. července 2008 – Trend moderního cestování počítá s využitím odletů ze zahraničních letišť, nepříliš vzdálených od českých hranic, tedy v Rakousku a zejména v Německu, které má s provozem tzv. charterových letů největší zkušenosti. Turistům tak může ušetřit až 60 procent z ceny letenky. Nejoblíbenějšími lokalitami jsou Vídeň, Mnichov, Lipsko, Drážďany a Frankfurt, nejvýhodnějšími cílovými destinacemi pak například Mallorca, Kanárské ostrovy a exotické země.

Zákazníkům je nabízí cestovní a dopravní agentura Asiana na svém portálu www.letuska.cz, který je postaven na on-line technologiích, využívajících nástroje pro rezervaci letenek klasických i nízkonákladových společností. „Toto jsme chtěli dodržet také v případě charterových letů a díky kvalitnímu systému získají naši zákazníci informace o odletech převážně z Německa i přehledný formulář pro rezervaci charterových letenek,“ vysvětluje IT-online Project Manager Asiany Štefan Novosad. „Jejich ceny uvádíme vždy jako konečné, tedy včetně všech poplatků.“ Podle jeho názoru existuje na německém trhu cestovního ruchu, patřícímu k největším v Evropě, mohutná konkurence, velké cestovní kanceláře si letadla nepronajímají a zisk jim generují převážně pobyty. Jsou proto schopné nabídnout letenky za výrazně nižší cenu.

„K přepravě našich klientů na zahraniční letiště využíváme systém pro rezervaci autobusových a vlakových jízdenek, většina spojů počítá s okruhem nejčastějších odletů – tedy podobně, jako je tomu i v České republice,“ dodává Š. Novosad. „Ke spuštění on-line rezervace charterových letenek nás přivedl podnět mladších klientů, kteří akceptují nové možnosti, které skýtají informační technologie daleko rychleji a pozitivněji a dokáží se tak díky několikatisícové úspoře za dopravu podívat do velmi exotických destinací. Díky tomuto trendu reaguje Asiana na poptávku svých mladších zákazníků a přestává být vnímána jako agentura převážně pro klienty v produktivním věku,“ uzavírá Štefan Novosad z Asiany.