Anketu Zlatá koruna 2010 mezi pojišťovnami ovládla Kooperativa

[Tisková zpráva] Dvěma kategoriím ze tří, v nichž byly hodnoceny pojistné produkty, dominovala v letošním ročníku prestižní ankety Zlatá koruna Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group.

V neživotním pojištění se na nejvyšší příčce stejně jako vloni umístilo povinné ručení  s živelním pojištěním zdarma. Ve stejné kategorii získal druhé místo další produkt Kooperativy – OPTIMUM – výhodné pojištění domácnosti a rodinného domu. Podobně Kooperativa ovládla kategorii Pojištění podnikatelů – pojištění malých a středních podnikatelů TREND zvítězilo a obhájilo tak loňské prvenství. Druhé místo v této kategorii navíc obsadilo pojištění pro lékaře ORDINACE. Úspěch Kooperativy ve Zlaté koruně završilo stříbro produktu PERSPEKTIVA 7BN v kategorii životní pojištění.

PERSPEKTIVA úspěšně bodovala i v hlasování veřejnosti, kde byla nejlepší ze všech hodnocených pojistných produktů a v celkovém pořadí obsadila páté místo. V hlasování veřejnosti byl letos odevzdán rekordní počet téměř 144 tisíc hlasů a účastníci vybírali vítěze z 698 finančních produktů.

Ocenění si zástupci vítězných společností převzaly v rámci slavnostního večera v TOP HOTELU Praha.  

Soutěž Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty roku na českém trhu. Od roku 2003 se jí zúčastňují všechny významné banky, pojišťovny, leasingové, investiční a další finanční společnosti. Téměř 300 finančních odborníků ve Finanční akademii vybírá z jejich nabídek v jednotlivých kategoriích nejlepší produkty.