Allianz pojišťovna získala dvě ocenění Euromoney Awards 2009

Allianz pojišťovna získala dvě ocenění Euromoney Awards for Excellence 2009. Zvítězila v kategoriích Inovátor v pojišťovnictví a Pojišťovna s nejlepším portfoliem produktů.

Žebříček Euromoney Awards for Excellence 2009 je výsledkem hlasování více než 400 finančních ředitelů, risk manažerů a manažerů odpovědných za pojištění ve velkých firmách v 60 zemích po celém světě. Euromoney respondenty každý rok oslovuje s žádostí, aby zhodnotili služby své pojišťovny. Výsledek je tak vlastně hodnocením konkrétních klientů hodnocených pojišťoven.

Allianz pojišťovna si z letošního ročníku hodnocení odnesla dvě prvenství, v kategoriích Inovátor v pojišťovnictví a Pojišťovna s nejlepším portfoliem produktů. Ředitel úseku Market Management Allianz pojišťovny Martin Podávka říká: K základním hodnotám Allianz pojišťovny patří odbornost, komplexnost a inovativnost. Naším cílem je nabídnout každému klientovi služby a produkty, které tomuto cíli odpovídají. A získaná ocenění potvrzují, že se nám to daří a naši klienti to oceňují. Velice si jejich kladného hodnocení vážíme.

Nejlepší pojišťovnou v regionu střední a východní Evropy byla vyhlášena skupina Allianz SE. Ze všech společností skupiny k tomuto skvělému výsledku v regionu přispěly právě Allianz pojišťovna působící v České republice a dále chorvatská Allianz Zagreb.

Ocenění Euromoney Awards for Excellence 2009 každoročně mapuje vynikající produkty a služby ve všech oblastech komerčního bankovnictví a finančního sektoru ve 110 zemích celého světa. Oblast pojišťovnictví bylo letos hodnoceno podruhé. V průběhu let se toto ocenění stalo symbolem výjimečné kvality zejména v oblasti klientského servisu finančních institucí. Ocenění se udělují za vynikající kvalitu produktů a služeb, za inovativní přístup a za komunikaci s klienty a veřejností.

Euromoney je prestižní magazín pro mezinárodní finanční trhy. Jeho vydavatel Neil Osborn při příležitosti zveřejnění výsledků hlasování Euromoney Awards for Excellence 2009 řekl: Vítězové letošního ročníku hlasování navzdory krizi na finančních trzích prokázali, že jsou schopni inovovat, reagovat na stále náročnější požadavky klientů a beze zbytku využívat své silné stránky. Na to pozitivně reagovaly trhy, ve kterých oceněné společnosti působí – všechny ocenění jsou beze zbytku zasloužená.