Albert získal potřetí v řadě ocenění Supermarket roku 2007

Zákazníci z celé republiky zvolili síť maloobchodních prodejen Albert potřetí v řadě nejlepším Supermarketem roku 2007. Lidé tak nejvíce ocenili kvalitu služeb a přístup k zákazníkovi poskytovaných v supermarketech Albert. O nejlepším supermarketu roku v soutěži GE Money Multiservis Obchodník roku rozhodlo hodnocení nezávislých odborníků, široká veřejnost a výsledky průzkumu veřejného mínění. Výsledky soutěže byly zveřejněny během slavnostního vyhlášení ve středu 10. října 2007 v Praze

„Jsme velmi rádi, že se nám podařilo potřetí v řadě uspět v této prestižní soutěži. Velmi děkujeme všem zákazníkům supermarketů Albert, kteří ocenili zejména kvalitu poskytovaných služeb a produktů ve všech našich prodejnách,“ říká Johan Boeijenga, generální ředitel společnosti AHOLD Czech Republic, která v České republice provozuje supermarkety Albert a hypermarkety Hypernova.

„Toto ocenění nás motivuje k dalšímu zvyšování kvality poskytovaného zboží a služeb v našich prodejnách. Chceme, aby se zákazníci ve svém Albertu cítili co nejlépe. Jsme náležitě hrdí, že si dlouhodobě udržujeme přízeň našich zákazníků, která je vždy nejlepším impulsem do budoucna. Ocenění od samotných zákazníků je totiž tím nejvyšším, kterého jsme mohli dosáhnout,“ dodává Boeijenga.

Zákazníci supermarketů Albert mohou očekávat další novinky a připravovaná zlepšení, která se budou týkat jak poskytovaných služeb, tak prostředí prodejen a samozřejmě také nabídky zboží. Nedávno došlo ve všech supermarketech Albert k plošnému snížení cen u více než tisícovky druhů zboží. Zákazníci supermarketů Albert tak stále mohou nakupovat kvalitní a osvědčené výrobky za trvale nižší ceny.

GE Money Multiservis Obchodník roku je prestižní soutěž, ve které se udělují ceny nejlepším obchodníkům v jednotlivých kategoriích obchodu. Celkem se volí vítězové v 9 kategoriích. Hodnocení je u všech rozděleno do několika samostatných částí – své váhy mají výsledky průzkumu veřejného mínění, hodnocení odborné veřejnosti a hlasování laické veřejnost, která může své favority volit na internetových stránkách či prostřednictvím SMS zpráv.