ABN AMRO obdržela prestižní cenu magazínu the banker "nejlepši v Cash Managementu"

Magazín The Banker minulý týden znovu uděloval prestižní ceny za nejlepší výsledky v inovaci bankovních technologií, investičního bankovnictví a za výkony bank na místních, regionálních i globálních trzích za rok 2001. ABN AMRO získala cenu „Best at Cash Management“ coby banka s nejlepšími výsledky v oblasti služeb řízení hotovosti za rok 2001.

Služby banky ABN AMRO spojené s řízením hotovosti a platebního styku, tzv. Global Transaction Services (GTS), získaly toto prestižní ocenění především za zajištění služeb cash managementu pro společnost Shell Europe Oil Products v celkem 18 zemích. Časopis rovněž ocenil vysoký standard bezpečnosti služeb a klientského servisu ABN AMRO a dlouhodobou strategii banky v oblasti e-business.

Ocenění magazínu The Banker probíhá každoročně a hodnotí růst a aktivity bank v průběhu celého roku z hlediska kapitálové přiměřenosti, výše aktiv a návratnosti vlastního jmění. Hodnocené společnosti musí navíc prokázat, jak jsou úspěšné v zlepšování svých pozic na trhu díky využívání nových technologií, a zároveň demonstrovat, jak jim jejich bankovní struktura a strategie umožňuje další vývoj na trhu.

Magazín The Banker se od svého prvního vydání v roce 1926 stal důvěryhodným informačním zdrojem v mezinárodních finančních kruzích. Díky svému odbornému zaměření má magazín ty nejlepší předpoklady zhostit se každoročně udílení těchto prestižních cen.