200 tisíc jedinečných

[Tisková zpráva] Květnová reklamní kampaň Generali „Protože každý je jedinečný“ odstartovala novou dlouhodobou marketingovou linii vycházející z nové tržní strategie.

Generali je pojišťovnou, která respektuje jedinečnost každého klienta. Součástí nového komunikačního konceptu se stala prezentace v rámci sociálních sítí. Generali vstoupila na Facebook, kde klientům i neklientům nejenom radí, či řeší případné nejasnosti, ale také je baví. Test jedinečnosti pojišťovny Generali si dosud vyzkoušelo na 200 tisíc unikátních hráčů. Záleží jen na klientovi, jakou formu komunikace zvolí, protože každý je jedinečný.

„Facebook je hlavně o lidech, jejich komunikaci, vztazích a zábavě. A právě lidé představují pro Generali klíčovou hodnotu. Ať už klienti, obchodní partneři nebo naši zaměstnanci. Přirozeně nás proto na Facebooku zajímá především možnost komunikace a interakce s lidmi,“ říká Filip Kahoun, marketingový ředitel Generali a dodává: „To je to, co nás odlišuje od ostatních pojišťoven. Zajímají nás lidé, protože každý z nich je jedinečný.“

První vlaštovkou komunikace Generali na Facebooku byla aplikace Koulování, dubnová vzpomínka na sněhovou nadílku poslední zimy, kterou si vyzkoušelo několik tisíc hráčů. Nejúspěšnější z nich byl následně odměněn nejnovějším iPodem Touch.

Po pilotním Koulování se počátkem května na Facebooku Generali objevil unikátní Test jedinečnosti, jehož výsledek hráči prozradí, na kolik procent je pravě on jedinečný. Vyzkoušet si ho stále může kdokoliv včetně následného odeslání dosaženého výsledku přátelům na Facebook. Celý květen hledala Generali skupinu přátel, která v Testu jedinečnosti společně dosáhne nejlepšího výsledku. Každý z přátel mohl přispět dosaženým skóre, které se přičítalo na společné konto. Nejlepší skupina byla odměna jedinečnými tričky, které si jejich majitel může sám dotvořit. Protože každý je jedinečný.