Reakce klientského centra ČS na dotaz pana Koláře

Vážený pane Koláři,

děkuji Vám za důvěru, se kterou jste se obrátil na klientskou schránku České spořitelny.

V současné době není technicky možné zrušit jednorázový příkaz k úhradě, který byl prostřednictvím služby Servis 24 zadán. Jediným, byť poněkud nešťastným, řešením je tedy uzpůsobit stav Vašeho účtu tak, aby na něm v době účinnosti příkazu nebyl dostatek finančních prostředků pro jeho provedení. Pokud bude zůstatek na účtu nižší než zadaná částka, úhrada se neprovede. Vzhledem k tomu, že požadavek na úhradu má účinnost ještě další dva dny po zadaném dni úhrady, doporučuji Vám vložit částku zpět na účet až po této době.

Lituji, že Vám nemohu poskytnout uspokojivější odpověď.

S pozdravem

Dagmar Maderová
Klientské centrum České spořitelny, a.s.

Návrat do článku