Kompletní text vyjádření firmy Radiomobil

adresováno firmě Radiomobil:
U místního prodejce jsem dne 29. srpna 2001 zakoupil mobilní telefon Alcatel OT 302 Twist. Na prodejním dokladu mám uvedeny následující ceny:

mobilní telefon Alcatel OT 302 Twist....­.......1 Kč
Twist aktivace + hovorné......­.............­...3 918 Kč

celkem.......­.............­.............­.............­.3 919 Kč

Dne 31. srpna 2001 jsem prodejci zanesl tento mobilní telefon zpět jako reklamaci s popisem závady:„Nejdou přijímat ani odesílat hovory.“ Uplynulo zákonem daných 30 dnů a prodejce i po opakované žádosti stále nehodlá vrátit opravený telefon.

Prodejce telefonu Paegas mi nabízí vrácení peněz ve výši 1 Kč, což dle jeho názoru je cena telefonu.

Domníváte se, že jednání prodejce je v souladu se zákonem?

Opravdu je nákup dotovaného telefonu v případě jeho závady takto riskantní a vlastně nesmyslnou záležitostí?

odpověď firmy Radiomobil:
Dobrý den,
zasíláme Vám odpověď na zprávu ze dne 1.10.20010:

Vážený zákazníku,
velice oceňujeme, že jste si ve službách GSM zvolil právě naše služby sítě Paegas a stal jste se naším zákazníkem.

Proto nás velice mrzí, že Vámi popisovaná situace s telefonním přístrojem je zdrojem pro Vás jiste nepříjemných potíží.

Chceme Vás ujistit, že naším produktem jsou služby GSM a mrzí nás, když vada přístroje zabraňuje nebo znemožňuje plnohodnotné využívání námi poskytovaných služeb.

Ve věci reklamace je vždy rozhodující vyjádření příslušného servisního střediska a na základě toho poté příslušný prodejce volí další postup. Níže uvádíme podmínky umožňující výměnu telefonu nebo odstoupení od smlouvy při reklamaci telefonního přístroje, kde naleznete i odpověď k Vaší otázce.

Právo na výměnu přístroje nebo na odstoupení od kupní smlouvy, týkající se přístroje nebo příslušenství v následujících případech:

*Není-li dodržena 30ti denní lhůta k vyřízení reklamace, která byla přijata jako záruční.
*Vyskytne-li se po dvou předchozích opravách ze záruky třetí shodná závada nebo nelze-li pro větší počet vad (alespoň 3) uplatňovaných v rámci záruční reklamace přístroj řádně užívat.

Právo posoudit splnění podmínek pro uznání záruky a provést záruční opravu má pouze příslušný Servisní partner dle kap. 1 d). Konečný uživatel musí doložit opravenky s vyjádřením od příslušného Servisního partnera, ze kterých vyplývá, že se jednalo o vady odstraněné v rámci záruky.

*Vyskytne-li se neodstranitelná vada bránící řádnému užívání přístroje v rámci záruční doby. Právo označit závadu jako neodstranitelnou v rámci záruky má pouze příslušný Servisní partner dle kap. 1 d). Konečný uživatel musí tudíž doložit vyjádření od příslušného Servisního partnera. V případě reklamace přístroje z Twist sady platí stejné podmínky jako pro běžnou reklamaci jakéhokoliv jiného zakoupeného telefonu .

*V případě, že konečný uživatel požaduje vrácení peněz, vrací Distributor částku dle ceníku TWIST pro konečného uživatele pouze za přístroj včetně DPH.
*Případná výměna se týká pouze samotného přístroje, ale ne již celé sady Twist.
************
V současné době je v naší distribuční síti nabízena sada Twist s telefonním přístrojem Alcatel O.T. 302 v ceně 3.999,– včetně DPH, kde jsou rozepsány jednotlivé položky následovně:

telefonní přístroj Alcatel O.T.302 Kč 1,22 včetně DPH
Twist karta – aktivace Kč 3.597,78 včetně DPH
Twist – hovorné Kč 400,00 včetně DPH

S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Ivaník RadioMobil a.s.

Oddělení péče o zákazníky
e-mail : infomaster@radiomobil.cz
Infolinka Paegas : 4603, +420 (603) 603603