Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k produktu Premia karta České pojišťovny

Home Credit aura:41
26. 7. 2010 18:32 Nový

Re: Premia karta České pojišťovny

celé vlákno

Vážený Bondy,
Vaše špatná zkušenost s naší společností nás upřímně mrzí. Rozhodně ale odmítáme tvrzení, že bychom nebrali ohled na své zákazníky. Své služby se snažíme neustále zlepšovat, a to i v návaznosti na podněty z různých internetových fór a diskuzí.
Bohužel, může se stát, že pošta výpis nedoručí. V takovém případě doporučujeme našim klientům bez zbytečného odkladu kontaktovat naši zákaznickou linku a problém s námi řešit. Stejně tak se ale objevují klienti, kteří se snaží využít situace a tvrdí, že jim výpis pošta nedoručila. Z tohoto důvodu používá fikci doručení i Home Credit, stejně jako většina českých bank.
Co se týče bonusů, do sítě Premia je zařazeno přes 1000 obchodů po celé ČR, jejichž spektrum je poměrně široké, od čerpacích stanic, řetězců s nábytkem, se sportovním zbožím… Pochopitelně nemůžeme uspokojit všechna přání našich zákazníků, i když se o to neustálým rozšiřováním sítě Premia snažíme.
Miroslav Havlíček
Home Credit

Bondy
Bondy (neregistrovaný) ---.65.broadband14.iol.cz
26. 7. 2010 10:04 Nový

Re: Premia karta České pojišťovny

celé vlákno

Byť opožděně, musím se připojit ke klientovi „PECAN“ a odsouhlasit jeho názor na neseriozní společnost „Home Credit“. Svoje zkušenosti s Premia kartou jsem zde již jednou vyjádřil a znovu nopakuji, že chování této společnosti se blíží tradičnímu srovnání s vychováním řeznického psa.
Platil jsem vždy při obdržení výpisu celou dlužnou částku. Jednou jsem na výpis čekal marně, déle než 51 dnů. Okamžitě přišla upomínka se sankcemi přesně jak popisuje „Pecan“. Po několika telefonátech jsem se dozvěděl, že vše je v pořádku, jak má být. Pošta prý jim vrátila výpis s tím, že adresát se odstěhoval, což je absolutní nesmysl, takže sankce jsou oprávněné. Musím dodat, že mi chodily, chodí a doufám, že ještě dlouhou dobu budou chodit dopisy a výpisy z několika dalších institucí absolutně bez problému. Jsem přesvědčen, že i kdyby došlo k výše uvedené doručovací nehodě, je absolutně neseriozní sankcionování abonenta způsobem, který uplatňuje Home Credit. Jenomže společnost generuje předmětný poštovní styk s klienty PC automatem, který neumí takovéto situace vyhodnotit. Tato společnost asi ani nechce aby se podobnými situacemi někdo zabýval, protože se snaží urvat co nejvíce financí bez jakéhokoliv ohledu.
100× zde může pan Havlíček psát svoje vysvětlivky, v nichž nedokáže připustit jakoukoliv chybu ze strany společnosti, ale skutečnost je taková, jaká je.
Jsem rád, že jsem již Premia kartu zrušil, protože s ní bylo víc těžkostí, než měla kladných stránek. Pomyslné procentuální bonusy se dají stejně uplatnit pouze u prodejců (dodavatelů služeb), kam člověk příjde velice zřídka.
Doufám, že budu mít také někdy příležitost vyjádřit hezčí názor. Bondy

Tami
Tami (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 4. 2012 15:29 Nový

Re: Premia karta České pojišťovny

celé vlákno

no, mě to ted čeká. v roce 2010 bylo mé poslední využití premia karty a najednou v roce 2012 tam mám nesplaceno 200 nebo tak neco. nemam to u sebe, kdyz pisu tento koment. nedostala jsem se k tomu minuly tyden a dnes mam v poste dalsi dopis a uz 434,33, z toho zde je poplatek za odeslani upominky 120,- pak mesicni poplatek za vedeni uctu za 3.mesic 35 kč. Jak to? Najednou platim za vedeni uctu? proc jsem tedy nemusela celej rok platit. Co TO MA JAKO ZNAMENAT? Co to je za fígl. Rikam si, ze jestli to takhle poslou kazdemu kdo vyuzije jejich sluzeb.....Kdo se mi k tomu z home creditu vyjadri?uz se tesim az tam budu v pondeli volat. budu si muset vzit telefon na zachod, aby me nebylo slyset. no uvidime.dam info sem.

dalich . aura:93
4. 5. 2011 15:16 Nový

Re: premia karta

celé vlákno

Myslím si, že přeháníte. Mám Premia kartu ČP už více jako rok a používám ji v bezúročném období. Ušetřila mi dost peněz na bonusech, zaplatil jsem z toho pojištění u ČP a mimo to mi vyhovuje 3000 limit pro platby na internetu. Takže s ní mohu platit drobné transakce bez obav ze zneužití. A za 15 Kč pojištění zneužití karty taky jen tak jinde nekoupíte. Je to dobrý produkt. A z HC fakt nejsem :)

thor
thor (neregistrovaný) 213.129.146.---
4. 5. 2011 14:18 Nový

premia karta

celé vlákno

Po rozhovoru s operátorkou čp jsem o kartě uvažoval, ale hned jak mi začla číst podmínky pro ochranu osobních údajů a tam se zmínila o společnosti Home Credit tak jsem hovor ukončil , myslím že spousta lidí nechce mít s touto firmou nic společného a divím se ČP že se k něčemu takovému propůjčila, to kdyby si lidi radši poslaly ty peníze co zaplatí na poplatkách(tak jako taky i když budou splácet jak mají protože to nejde uhlídat aby se něco neplatilo)na důchodové pojištění udělají lépe :)
Díky za diskuzi a za zkušennosti těch kteří to vyzkoušeli a hned to zase ruší

Bývalý klient
Bývalý klient (neregistrovaný) ---.skoda-auto.cz
31. 3. 2011 13:42 Nový

lichva

celé vlákno

Dobrý den,
stejně jako ostatní klienti se musím připojit k negativnímu hodnocení produktu. Jednání společnosti je velmi neseriózní až lichvářské a nedodržují ani to, co bylo (bohužel jen telefonicky při zakládání) dohodnuto. Půjčovat si peníze vážně nepotřebuji, ale když jsem byl kontaktován operátorem pod záštitou České pojišťovny, nepředpokládal jsem, že v tom bude nějaká lumpárna a zkusil to (třeba už jen proto že vedení účtu je první rok zdarma). Pár měsíců jsem kartu používal a částku pravidelně platil, první problém ale nastal když jsem v červenci nestihl zaplatit dlužnou částku do 20.7., protože jsem byl týden na dovolené. Vysvětlování bylo úplně zbytečné a následné úroky mě od dalšího používání karty odradili. O to více jsem byl překvapen když mi tento měsíc přišla upomínka za nezaplacenou částku 50 Kč+ poplatek za upomínku 120! Tento dluh vznikl za nepoužívání karty, protože jsem překročil první bezplatný rok. Moje chyba že jsem si to neohlídal, ale smluvně bylo dohodnuto upomenutí blížícího se konce bezplatného vedení (Tím byla zřejmě myšlana ta upomínka za 120:-/). Samotné zrušení je taky samý naschvál, nedovedu si jinak vysvětlit proč v době informačních technologií musím smlouvu rušit na placené!! zákaznické lince a navíc ještě dopisem. Nasčítali mi k tomu dalších cca 200 korun, nevím už za co ale je mi to i jedno, hlavně že budu mít pokoj. Jediné pozitivum vidím v tom, že za tuto zkušenost jsem zas tolik nezaplatil a odradil známé, kteří o Premia kartě uvažovali. I ostatním doporučuji zdaleka se vyhnout tomuto produktu!

dalich . aura:93
10. 11. 2010 19:00 Nový

Re: výpis

celé vlákno

https://mujuver.homecredit.cz
A klikněte na "zaslání bezpečnostních údajů". Do týdne vám přijde od HC obálka s přístupovými údaji. A pak už nahlížíte o stošest :-)

Zabicka
Zabicka (neregistrovaný) ---.milovice.catr.cz.sloane.cz
10. 11. 2010 17:43 Nový

Re: výpis

celé vlákno

To jsem zkoušela ale nikde jsem to nenašla:-(

Home Credit aura:41
12. 7. 2010 15:41 Nový

Re: Premia karta České pojišťovny

celé vlákno

Vážený nespokojený zákazníku,
finanční poradce, který Vám bez dalšího poradí „ruce pryč“, jistě nebude dobrý finanční poradce. Ne vždy je cena to nejdůležitější. Navíc vyšší cena než u bankovních úvěrů je dána rizikovostí klientů. Například k hotovostnímu úvěru Telefonní půjčka nabízíme tzv. tříměsíční záruku spokojenosti – klient může během tří měsíců půjčku bez sankcí a dalších poplatků vrátit. Standardně také poskytujeme předčasné splacení úvěru zdarma, což ani některé bankovní instituce nedělají.
Co se týče bezúročného období, tak uvádíme, že máme „jedno z nejdelších“. To je pravda, protože většina (i bankovních) kreditních karet nabízí pouze 45 dní, tedy skoro o týden kratší než Premia karta ČP.
Stojíme si za tím, že úvěrové produkty, které Home Credit poskytuje, jsou pro řadu zákazníků nejvýhodnější na trhu. K půjčce nikoho nenutíme a vzhledem k počtu našich zákazníků (téměř dva miliony za 13 let působení v ČR, 40 % používá naše služby opakovaně) mají asi naše produkty na trhu své místo, nemyslíte?
Přeji hezký den
Miroslav Havlíček
Home Credit

dalich . aura:93
10. 11. 2010 0:52 Nový

Re: výpis

celé vlákno

Tak si pořiďte přístup přes internet, je to zadarmo a Premia karta to umí.

zabicka
zabicka (neregistrovaný) ---.milovice.catr.cz.sloane.cz
9. 11. 2010 21:26 Nový

výpis

celé vlákno

Já musím říci, že jsem s touto kartou spokojená, ale chěla bych vědět zda se dá zjistit v průběh měsíce vybraná částka. Výpis jednou za měsíc jaksi nedovoluje žádnou kontrolu nad výdaji.
Děkuji za odpověd

Home Credit aura:41
30. 8. 2010 18:03 Nový

Re: připsání bodů

celé vlákno

Dobrý den Jiří, není pravda, že se nevyčerpané body mažou. Nemažou, nevyužité body se přesouvají do dalšího období. Tak můžete rozmýšlet, jak je využijete :-) Eva Řimnáčová Home Credit

jiří
jiří (neregistrovaný) 217.197.151.---
28. 8. 2010 20:45 Nový

připsání bodů

celé vlákno

Velmi špatné řešení připisování bodů.Volání na linku Home credit není levné,čekání dlouhé a body se každý měsíc nesčítají ale mažou – při jejich neudání.

nespokojený zákazník.
nespokojený zákazník. (neregistrovaný) ---.69.broadband5.iol.cz
3. 7. 2010 15:03 Nový

Re: Premia karta České pojišťovny

celé vlákno

Vážený pane Havlíčku-home credit, samozřejmě, že nebudete tvrdit, že s tímto souhlasíte. Zeptejte se jakéhokoliv finančního poradce a hned vám řekne od vás pryč. Osobně se musím přiznat, že když mi došla první složenka a já viděla, že se za premia kartou ČP skrývá home credit, docela jsem se vyděsila. Jinak nenabízíte nejdelší bezúročé období v ČR, to už má více doknce bankovních společností.

Home Credit aura:41
16. 6. 2010 16:41 Nový

Re: Premia karta České pojišťovny

celé vlákno

Dobrý den,
Nesouhlasíme s Vámi, že Premia karta je nejhorší na trhu, naopak jsme přesvědčeni, že je jedna z nejlepších! Obecně jakákoliv kreditní karta je dobrou finanční rezervou, pokud potřebujete zaplatit nenadálé výdaje. Jenom je nutné dodržovat pravidla a chovat se tak, abyste zbytečně neplatila úroky. K využití bezúročného období se vyjadřujeme níže.
Premia karta ČP je pro klienty České pojišťovny ideální doplňkový produkt. Protože z každé platby získáváte peníze zpět na Vaše prémiové konto, z něhož později můžete uhradit v podstatě jakýkoliv druh pojištění u ČP. Zákazníci si ji oblíbili zejména proto, že si jejím používáním spoří na penzijní připojištění, povinné ručení, životní pojištění apod. Navíc v obchodech sdružených v síti Premia (více než 1000 obchodů v celé republice), získáváte při platbě Premia kartou až 60% okamžité slevy. Bližší informace můžete najít na www.premiakartacp.cz nebo vám je rádi zodpovíme na telefonu 840 111 166. Děkujeme.
Miroslav Havlíček – Home Credit

Home Credit aura:41
16. 6. 2010 16:39 Nový

Re: Premia karta České pojišťovny

celé vlákno

Dobrý den,
Mrzí nás, že je Vaše zkušenost s Premia kartou ČP negativní. Bezúročné období je opravdu velkou výhodou této karty, ale je nutné do důsledků dodržovat jeho podmínky, abyste úroky ze zapůjčených peněz neplatil. Je totiž jen na klientovi, jestli zaplatí pouze určitou část za cenu toho, že se bude dluh úročit, nebo splatí najednou celou dlužnou částku. Splátka je zaplacená v den, kdy je připsána na účet Home Creditu, nikoliv v den odeslání z běžného účtu nebo podání poukázky na poště. S tímto musí klient, který splácí, počítat a ohlídat si to.
Ohledně zasílání upomínek – Home Credit má právo účtovat je okamžitě po nezaplacení ve stanoveném termínu. Není ale naším záměrem vydělávat na lidech, kteří se o den dva se zaplacením opozdí. Vycházíme proto klientům vstříc a upomínky generujeme až několik dní po nezaplacení.
Veškeré informace najdete na Vašem měsíčním výpisu nebo na webových stránkách www.premiakartacp.cz. V případě dalších otázek nás prosím kontaktujte na zákaznické lince 840 111 166. Děkujeme.
Miroslav Havlíček – Home Credit

Home Credit aura:41
16. 6. 2010 16:36 Nový

Re: Premia karta České pojišťovny

celé vlákno

Dobrý den,
Premia karta ČP nabízí svým držitelům bezúročné období až 51 dní, což je jedno z nejdelších na českém trhu. Bezúročné období se vztahuje na bezhotovostní platby, netýká se výběrů z bankomatu. Pokud v tomto období zaplatíte veškeré peníze vyčerpané z karty, půjčila jste si je zadarmo. Pokud tak neučiníte, úročí se vám celková dlužná částka úrokem 2,19 % p.m. Toto je standardní princip fungování kreditní karty, nejen Premia karty ČP.
Více o Premia kartě ČP najdete na www.premiakartacp.cz nebo nás prosím kontaktujte na zákaznické lince 840 111 166. Děkujeme.
Miroslav Havlíček – Home Credit

Lesněnka
Lesněnka (neregistrovaný) 94.199.40.---
15. 6. 2010 11:54 Nový

Re: Premia karta České pojišťovny

celé vlákno

Škoda, že jsem Váš komentář nepřečetla včera, určitě bych ochotné paní na druhé straně telefonu nenaletěla. Docela mě mrzí, že se Česká pojišťovna uchyluje k takovým praktikám, využije databáze s našimi kontakty, pak nás kontaktuje po telefonu a nestydí se nám nabídnout snad tu nejhorší kreditní kartu na trhu.
No už se stalo, je pravda, že kartu nemusím využít, ale chtěla jsem ji mít v záloze. No při těchto podmínkách???!!!!!
NE

Pecan
Pecan (neregistrovaný) 213.29.206.---
19. 4. 2010 10:04 Nový

Re: Premia karta České pojišťovny

celé vlákno

Souhlasím s nespokojeným klientem.
Kartu jsem začal používat letos a první měsíc jsem dlužnou částku splatil – bohužel né ze své viny o den později. Jednalo se o 1000,– Kč. hned mi přišel doplatek 200,– o týden později – zřejmě si společnost nezaúčtovala mou pokutu, přišla složenka na 280,– Kč.
Kredit spravuje Home Credit a jediný zájem je, abych platil pouze min. částku 400,– čímž bych je ihned dostal do dlužné smyčky.....
Kdybych si složenky 3× za měsíc neověřoval telefonicky a spoléhal bych se na nepřesné info operátorů, tak nevím kam se až dostanu.
Je mi jasné, že mi zadarmo nikdo půjčovat nebude, ale toto je dost neseriózní.
Tento typ karet jsem nikdy nepotřeboval, jen jsem chtěl mít jakousi rezervu, proto se budu snažit spolupráci ukončit. A pro Českou pojišťovnu to není zrovna kvalitní partner – jen můj názor.

nespokojený klient
nespokojený klient (neregistrovaný) ---.6.broadband9.iol.cz
17. 2. 2010 14:05 Nový

Re: Premia karta České pojišťovny

celé vlákno

Chtěla bych upozornit, že procenta při nezaplacení celé částky se vám počítají nikoliv z částky dlužné, ale z částky celkové. Příklad: Splatnost je 20. Dlužíte 20 000 Kč, uhradíte 19 000 Kč a 1 000 dlužíte. Pak se Vám do 20. počítají úroky z těch 20 000, ačkoliv to bylo bezúročné období. Zaplatíte tedy na úrocích za „1 000Kč“ cca 200Kč za jeden měsíc. Takže při dlužné částce 1 Kč zaplatíte 200%, což je 2400% roční úrok.!!!!!!

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem