Nakupování na internetu zažívá v posledních letech doslova boom. A stejně tak, jak roste výběr zboží, roste i konkurence mezi jednotlivými eshopy, které bojují o každého zákazníka. Kromě klasických slev a výprodejů se tak dnes ve velkém poptávají také populární slevové kódy.
Slevový kód můžete využít na cokoliv
Se slevovými kódy totiž přichází to, co dosud u klasických akcí chybělo. Můžete si sami vybrat za co, a kolik ušetříte. Je jen na vás, zda například při nákupu domácích spotřebičů využijete slevový kód na Kasa.cz na 200 Kč, nebo ušetříte raději za módní úlovky díky slevovému kódu Spartoo –20%. Není také už žádným tajemstvím, že kromě oblečení, parfémů nebo elektroniky, můžete využít slevový kód třeba na pojištění či počítačový software.
Slevové portály pomohou
K tomu, abyste výhodné akce a slevové kódy nemuseli shánět napříč internetem na vlastní pěst, slouží takzvané slevové portály. Tím největším u nás je již od samého počátku server Picodi.com, který vám každý den přehledně ukáže, jaké slevy a slevové kódy jsou aktuálně v českých internetových obchodech k dispozici. A světe div se, jsou jich tisíce!
Čekání na Vánoční výprodeje můžete přeskočit
Dříve patřilo k oblíbeným taktikám vyčkávat na sezónní, vánoční, či dokonce povánoční výprodeje. Dnes se ale situace obrací. Výhodný nákup se koná právě tehdy, kdy si řeknete vy. A přestože v některých západních zemích šetří pomocí slevových kódů i miliony lidí, v česku se tento fenomén teprve dostává do širšího povědomí.
Zatímco v roce 2015 realizovali zákazníci pomocí slevových kódů nákupy v hodnotě okolo 300 milionů korun, odhady pro letošní rok hovoří ještě příznivěji. A co vy? Už jste slevové kódy stihli vyzkoušet?